MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
bullet proof server
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 14-12-04 20:16

hvordan kan det være at når der bliver hentet store filer
så ryger vedkommende af som henter - typisk efter 30-40 min ?

Fra : Anders Lund

Dato : 14-12-04 22:13

dann@invalidd.dk wrote:
> hvordan kan det være at når der bliver hentet store filer
> så ryger vedkommende af som henter - typisk efter 30-40 min ?

Har selv oplevet det - med forskellige FTP servere og forskellige
maskiner på hjemmenetværket. Problemet er dog forsvundet igen og jeg har
aldrig fundet ud af om det var routeren eller Cybercity eller hvor
problemet lå.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Neuhafen

Dato : 15-12-04 09:22

Har selv oplevet samme, og konkluderede at det skyldes at du, når du
downloader og ikke "browser", betragtes som IDLE...
De fleste servere har en IDLE tidsbegrænsning !!!!

Når du når denne grænse bliver du ganske enkelt smidt af !!!

Neuhafen

Fra : Gevaldi

Dato : 15-12-04 17:06

> hvordan kan det være at når der bliver hentet store filer
> så ryger vedkommende af som henter - typisk efter 30-40 min ?

I Bullet proff opsætning/advanced er der et
sted hvor man kan fjerne "Idle"

--
/Gevaldi