Gør det selv presenning
Fra : ibber

Dato : 14-12-04 21:00

Jeg overvejer at sy min egen presening til båden da en sejlmager skal have
omkring 15000
er der nogen steder man kan læse om opbygning af bådpresseninger, eller er
der nogen der har gode råd

---
Tilmeld dig auktionen på www.dbx.dk og få GRATIS indsat kr. 20 på din
auktionskonto

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 14-12-04 21:11

Læste et sted om et firma der syede dem i "ukrudts-filt". Det må da være til
at gøre selv....

Bjarke

Fra : Jens Mogensen

Dato : 15-12-04 00:30

Helt ærligt - er det ikke kun prototypen til at sy efter, man laver i
fibertex?

I bogen, 'This old boat' er der et helt kapitel om at sy 'bådtilbehør'

mvh
jens

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:cpnhdl$mn$1@news.cybercity.dk...
> Læste et sted om et firma der syede dem i "ukrudts-filt". Det må da være
> [...]

---
Udgående mail er tjekket, og fri for kendte virus.

Fra : Lene Jensen

Dato : 14-12-04 23:03

Hej

I Gruppen dk.marked.privat.bolig er der en der har 110 kvm fibertex til salg
for 1000 kr.

Fra : Kasper Moth-Poulsen

Dato : 15-12-04 22:23

Jeg har tidligere været med til et bomtelt, det var ikke så svært;
vi købte stoffet hos en sejlmager,
Det er vigtigt at man har noget af det rigtigt kraftige flettede nylon
sytråd som sejlmagerne bruger, samt en solid symaskine. Vores havde
"fremfører" både ovenover og nedenunder.

\Kasper