MS Windows
briani 27239
Windows installer???????????
Fra : Kristian

Dato : 14-12-04 19:48

Har XP pro DK....opdateret til SP2.............og nu kan jeg ikke installere
mange af mine programmer.
F.eks. TweakXP...................når jeg prøver at installere programmet får
jeg at vide, at jeg (programmet ) ikke kan komme i kontakt med windows
installer, eller at windows installer ikke er rigtigt installeret.
Jeg har været inde på microsofts hjemmeside for at få hjælp, men der er
ingen hjælp at få....om dette problem.

Kan I ikke hjælpe mig.......................

Kristian

Fra : Kristian

Dato : 15-12-04 15:53

Kan det virkelig passe.........at der ikke er nogen her i dette forum der
kan hjælpe mig?

Kristian

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-12-04 23:25

Kristian skrev:

> Kan det virkelig passe.........at der ikke er nogen her i
> dette forum der kan hjælpe mig?

Mange ser sikkert ikke, eller vælger bevidst at ignorere dit indlæg
pga. overdreven brug af spørgsmålstegn i i emnelinjen. Læs evt.:
<http://usenet.dk/netikette/larm.html>.

Tilbage til dit spørgsmål, så prøv at løbe denne KB-artikel igennem:
<http://support.microsoft.com/?kbid=555175>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kristian

Dato : 16-12-04 16:09

Jeg takker Madsen for overhovedet at svare mig............var ikke klar
over, at nogle spørgsmålstegn ekstra....kunne gøre at folk herinde ville
ignorere mit indlæg.
Men så blev jeg da lidt klogere

Jeg takker også for linket.......det hjalp mig......nu virker det hele igen.

Kristian

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-12-04 17:28

Kristian skrev:

> Jeg takker Madsen for overhovedet at svare mig............var
> ikke klar over, at nogle spørgsmålstegn ekstra....kunne gøre
> at folk herinde ville ignorere mit indlæg.

Nogle har endda deres newsreader stillet til slet ikke at vise
indlæg med overdreven brug af forskellige tegn i emnelinjen, da
det ofte er tegn på enten spam eller useriøsitet.

> Men så blev jeg da lidt klogere

Man skal vel også helst lære så længe man lever, så det er vel
ikke så ringe endda. :)

> Jeg takker også for linket.......det hjalp mig......nu virker
> det hele igen.

Herligt og velbekomme.

--
Hilsen