lille problem, ved 6230 og internet via Bl~
Fra : Claus Jensen fra 600~

Dato : 14-12-04 18:18

Hej.
Jeg har en sprit ny nokia 6230 og en 3 mrd gammel ipaq4150,
når jeg køre internet via gprs, genstarter tlf med jævne mellemrum, sådan at
pda'en mister forbindelsen til internettet.
Skærmen går helt i sort, men mand kan stadig se baggrundslyset, og så kommer
ikonerne tilbage efter et kort stykke tid.

Jeg har nogenlunde det samme problem med jævne mellemrum på mit håndfri
install. sæt i bilen (nokia ck-1w), der fungere det fint når folk ringer,
men hver 2 el. 3 gang jeg vil ringe op via stemmestyret opkald, låser tlf og
mister næsten alle tegn på displayet og så er jeg nødt til at slukke og
tænde tlf'nen for igen at kunne bruge den.

jeg har søgt lidt på google og fundet en gut der har samme problem, men
intet svar på problemet. Jeg har forhørt mig på flere værksteder, men ingen
har hørt om det.
Jeg har også skrevet til nokia, men der går nok en rum tid før jeg får et
svar...

er der nogen her inde der har det samme problem og / el. bedre endnu... har
fået det løst ?
min lidelses fælle :
http://forum.pocketfreak.dk/display_topic_threads.asp?ForumID=7&TopicID=1900&PagePosition=2

mvh
Claus Jensen

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 14-12-04 22:39

"Claus Jensen fra 6000 Kolding" <news.claus@fFJERNhornstrup.com> skrev i en
meddelelse news:cpn79q$2nb3$1@news.cybercity.dk...
> Hej.
> Jeg har en sprit ny nokia 6230 og en 3 mrd gammel ipaq4150,
> når jeg køre internet via gprs, genstarter tlf med jævne mellemrum, sådan
> at pda'en mister forbindelsen til internettet.

Problemet var oppe at vende i gruppen for et par uger siden. Jeg har selv
samme problem med min 6230, v. 4.28. Jeg har endnu ikke fået taget mig
sammen til at opgradere til nyeste version, men mener at huske, at problemet
også er aktuelt der :( Forbandet trælst!

\Mandal

Fra : Jonas Jalling

Dato : 14-12-04 23:13

Brian Fisker [8900] wrote:

> [...]
> taget mig sammen til at opgradere til nyeste version, men mener at
> huske, at problemet også er aktuelt der :( Forbandet trælst!

Det er i hvert fald aktuelt på min 6230, v. 4.44

Jonas Jalling

Fra : Claus Jensen fra 600~

Dato : 15-12-04 20:05

ja det er også vers 4.44 jeg har.

men vi er vel nødttil at henvende os alle sammen for at få gang i nokia, så
de kan få løst problemet.
jeg snakkede med et værksted i rødekro i dag, de sagde at jeg bare skulle
have den nyeste software så var den sikkert god igen. men det er jo den
samme som jeg har... så begyndte han med at den bare skulle nul stilles
!!!!!!!!
jeg har ikke lyst til at sende den ind, hvis de ikke ved hvad de snakker om.
de sagde også at de aldrig havde hørt om det problem.

mvh
Claus Jensen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-12-04 01:27

On Wed, 15 Dec 2004 20:04:39 +0100, "Claus Jensen fra 6000 Kolding"
<news.claus@fFJERNhornstrup.com> wrote:

> [...]
>jeg har ikke lyst til at sende den ind, hvis de ikke ved hvad de snakker om.
>de sagde også at de aldrig havde hørt om det problem.

Hvad er problemet helt præcist, for jeg kan fint bruge min 6230 som odem
på mihn PDA over Blue Tooth?
Flemming Jacobsen

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 16-12-04 08:17

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er problemet helt præcist, for jeg kan fint bruge min 6230 som odem
> på mihn PDA over Blue Tooth?

Som beskrevet tidliere i tråden. Ved anvendelse af 6230 som modem (GPRS
forbindelse) via Bluetooth sammen med PDA, har telefonen tendens til at
genstarte i tide og utide. Skærmen blankes helt af, forbindelsen tabes,
hvorefter telefonen/skærmen tændes. Personligt kan jeg være heldig at kunne
"surfe" i et par minutter, inden det sker, andre gange sker det med det
samme.

\Mandal