MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
logitechmus skifter hastighed i forsk. app~
Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 14-12-04 15:58

Ja hvad sker der egentlig? Min mus (en gammel trådløs
Logitech mouseman - usb) skifter af og til hastighed.
Der er ikke tale om specielle apps. - det skifter hvad
for nogen det sker i. Det er ikke fordi der er nogen
indstillinger der skal ændres, jeg kan i hvert fald
ikke finde nogen muligheder for applikationsafhængig
musehastighed :D Det er det samme hver gang. Den
kører halv hastighed når fx Photoshop er i fokus, og
normalt når alle andre vinduer er i fokus. Mystisk.

Det hænder også at musen helt stopper. Der er her intet
andet at gøre end at genstarte - pisseirriterende. :(
Især surt hvis man er i musekontrolleret spil.

Batterierne er i orden og driveren er nyeste mouseware.
Jeg kører XP, SP2.

Nogen forslag?
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |