Sølv cover til Nokia6230
Fra : S@ndman

Dato : 14-12-04 08:36

Hejsa,

Er der mulighed for at skifte det sorte cover?? Der kommer
også en del støv på min "skærm" - hvordan kan det afhjælpes?

Jimmy

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 14-12-04 08:55

> Er der mulighed for at skifte det sorte cover??

Ja, det er der.
Du kan købe cover her:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/productlist.asp?Id=92
Eller her:
http://www.cellshoppen.dk/shop/productlist.asp?Id=190

> Der kommer også en del støv på min "skærm" - hvordan kan det afhjælpes?

Jeg oplever også, at min skærm bliver "sløret", men jeg ved ikke, hvordan
det kan afhjælpes permanent.

Fra : Karsten Vinding

Dato : 14-12-04 09:11

Mads Jakobsen wrote:

> Jeg oplever også, at min skærm bliver "sløret", men jeg ved ikke,
> hvordan det kan afhjælpes permanent.

Jeg har smurt den gummi læbe der skal holde tæt med en tynd film af syrefri
symaskineolie, og det har afhjulpet problemet hos mig.

--
Mvh, Karsten