Motoremblem fra en Toyota Supra, skaffes h~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-12-04 22:45

Hej hoveder.

Tænkte på om der var nogle herinde der kunne hjælpe mig med et lidt
alternativt spørgsmål ;). Og nej ikke noget med fejlpostings eller noget
i den stil denne her gang *g*

Er der ngole af jer der ved hvor at man kan få fat i de der "emblemer"
der sidder på motorhjelmen på en Toyota Supra, hvorpå at der står Toyota
Supra??

Og nej det er ikke fordi at jeg har købt mig en Supra, selvom at jeg da
gerne ville eje sådan en :(

Men er det noget i tror i kan hjælpe mig med?
Flemming Jacobsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 13-12-04 22:57

> Men er det noget i tror i kan hjælpe mig med?

Idet der er tale om en alm. Toyota Supra, kan du blot gå ned til din lokale
Toyota butik og bestille dem hjem.

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Thunderbird

Dato : 14-12-04 01:01

Cosworth POWER wrote:

> Idet der er tale om en alm. Toyota Supra, kan du blot gå ned til din
lokale
> Toyota butik og bestille dem hjem.

Hvad mener du med "alm" Toyota Supra. Tænker du mere generelt eller
mere på at de forskellige modelvarianter kan have hver deres specielle
motorhjelmsemblem??.

Fra : Jakob H

Dato : 14-12-04 08:25

Nej, han taler om at Supra'en er en almindelig bil der kan købes hos en
toyota-forhandler og dermed må det være det mest logiske sted at besøge
først ;)

mvh Jakob

Fra : Thunderbird

Dato : 14-12-04 09:10

Jakob H wrote:
> [...]
en
> toyota-forhandler og dermed må det være det mest logiske sted at

Ah, det var der at den ligger :P. Troede bare at det var et eller andet
"skjult" ved den kommentar *G*

Fra : Thunderbird

Dato : 14-12-04 09:11

Jakob H wrote:
> [...]
en
> toyota-forhandler og dermed må det være det mest logiske sted at

Ah, det var sårn at den skal forståes. Troede bare at der var et
eller andet "skjult" ved den kommentar *g*.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-12-04 20:25

On Mon, 13 Dec 2004 22:45:25 +0100, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>gerne ville eje sådan en :(
>
>Men er det noget i tror i kan hjælpe mig med?

Er blevet bestilt. Men er sq en lidt større omgang at skal igennem for
at bestille sådan en dims.

Først skal man af med årgang på bilen og derefter hvad farve den har :S
Flemming Jacobsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-12-04 20:32

> Først skal man af med årgang på bilen og derefter hvad farve den har

Er din standard?

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-12-04 21:30

On Tue, 14 Dec 2004 20:31:51 +0100, "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>Er din standard?

Bemærk mit oprindelige indlæg, så har jeg IKKE en Supra :D. Men ville nu
gerne have en.

Men Thomas det er ikke løgn, de skulle bruge både årgang og farve på
bilen af følgende grunde.

1:
Emblemet ser anderledes ud på de forskellige udgaver/facelifts

2:
Snakkede med deres værkjsted og der sagde de direkte at de havde mere
eller mindre en emblem pr farve på bilen, mener at han snakkede noget om
7 eller 14 forskellige da de hver især skal passe med farven på bilen.
Flemming Jacobsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-12-04 22:02

> Bemærk mit oprindelige indlæg, så har jeg IKKE en Supra :D. Men ville
> nu gerne have en.

Ren skiltetuning? *GGG*

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 15-12-04 17:58

Cosworth POWER wrote:

> Ren skiltetuning? *GGG*

Apropos skiltetuning.. Er der nogen der ved, hvor man kan købe en Toyota
kølerfigur ("toyota-stjerne")?

Mvh Thomas

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-12-04 18:59

> Apropos skiltetuning.. Er der nogen der ved, hvor man kan købe en
> Toyota kølerfigur ("toyota-stjerne")?

Er det gas?? Toyota selvfølgelig!

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 15-12-04 20:18

Cosworth POWER wrote:

> Er det gas?? Toyota selvfølgelig!

hehe, nej ikke gas. Jeg tænker på de der "mercedes stjerner", som blot
er et Toyota T istedet. Jeg mener ikke det er standard på nogle Toyotaer..

Mvh Thomas

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-12-04 20:30

On Tue, 14 Dec 2004 22:02:05 +0100, "Cosworth POWER"

>Ren skiltetuning? *GGG*

Har ikke nogen bil at sætte det på så *G*. Skal bruge til en af mine små
projekter :D
Flemming Jacobsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-12-04 20:57

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Har ikke nogen bil at sætte det på så *G*. Skal bruge til en af mine små
> projekter :D

Det bliver en Supra cykel

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-12-04 01:33

>Ren skiltetuning? *GGG*

Tja, der er da en hvis Ford Escort, model gammel i hvid farve med synlig
rust der kører rundt med et Porsche emblem på motorhjelmen.
Flemming Jacobsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-12-04 18:49

> Tja, der er da en hvis Ford Escort, model gammel i hvid farve med
> synlig rust der kører rundt med et Porsche emblem på motorhjelmen.

Hva' snakker du om?

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-12-04 01:06

On Thu, 16 Dec 2004 18:48:50 +0100, "Cosworth POWER"

>Hva' snakker du om?

ups glemte vidst lige et par ord. Der kører en Ford Escort rundt her i
Vejle matchende den beskrivelse for oven, hvor at ejeren har smidt et