Adventure pinball baner låser ikke op
Fra : Martin Bak

Dato : 13-12-04 21:42

Måske er der nogen her der kan give et godt råd? Jeg har et spil der hedder
Adventure Pinball, Forgotten island. (Dice) De to første baner er låst op
fra starten. Og når man gennemfører første bane kan man vælge at avancere
til bane 2. Men selvom man gennemfører bane to (altså gør alt hvad der
bliver beskrevet i starten som banens udfordringer), bliver den næste bane
ikke låst op. Man får heller ikke, som i første bane besked om, at man har
gennemført. Er der mon nogen der kan give et praj om, hvad der kan være
galt? Jeg har forsøgt at nulstille spillet ved at slette rekorder. Jeg har
også haft spillet afinstalleret og geninstalleret uden at det har gjort
nogen forskel.

--
Martin
http://www.martinbak.dk/ - ny julesang.

Fra : Brian Hansen

Dato : 15-12-04 02:08

Martin Bak wrote:

> [...]
> geninstalleret uden at det har gjort nogen forskel.

Hmm, umiddelbart kan jeg kun forstille mig at du ikke spiller historien, men derimod singlemaps*?
Er selv faldet i med dén og ikke forstå hvorfor man ikke kom videre, men hvis du har, som du skriver,
muligheden for at vælge at gå videre, så har jeg ikke noget bud på hvad der er galt.
Medmindre at man også har muligheden på trods af at du spiller i singlemaps'ne, men har ikke spillet
installeret for tiden, så kan ikke tjekke det af. Men ku' være derfor...

* Mulighed for selv at vælge hvilken bane du vil spille, godt nok kun af dem der er lukket op.
--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Martin Bak

Dato : 15-12-04 09:15

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> installeret for tiden, så kan ikke tjekke det af. Men ku' være derfor...
>

> * Mulighed for selv at vælge hvilken bane du vil spille, godt nok kun af
Wauuww -- Det skal prøves i aften. Jeg tror du har ret. Den havde jeg ikke
luret. Jeg har ikke spille historien, for jeg ville jo netop spille, -ikke
høre historier:)

Mange tak

Martin

Fra : Brian Hansen

Dato : 15-12-04 22:27

Martin Bak wrote:

> Wauuww -- Det skal prøves i aften. Jeg tror du har ret. Den havde jeg ikke luret. Jeg har ikke spille historien, for jeg ville jo
> netop spille, -ikke høre historier:)

Lad mig høre om det lykkes.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Martin Bak

Dato : 15-12-04 22:45

> Lad mig høre om det lykkes.

Har netop gennemført 6. bane.... Mange tak. det er sgu lidt pinligt, jeg ved
ikke mest for hvem, mig og mine venner, eller for dem der har lavet spillet.
"Play story".... Så tror jeg jo som en selvfølge, at det drejer sig om
introfilmen. Den har jeg set alt for mange gange i forvejen. Og når man ber
om "play story, så er det jo netop den bid film det starter med. Nå Jeg har
2 andre venner, der også har spillet, og som heller ikke kan få det i
gang, -så hvis jeg er snotdum, så er jeg da ikke den eneste:) Endnu engang
tak.

--
Martin

Fra : Brian Hansen

Dato : 15-12-04 23:24

Martin Bak wrote:

> [...]
> der også har spillet, og som heller ikke kan få det i gang, -så hvis jeg er snotdum, så er jeg da ikke den eneste:) Endnu engang

Nu skal du ikke være for hård ved dig selv, jeg faldt også i med begge ben i starten.
Er også lidt en spøjs måde det er lavet på, men på den anden side,
så står der faktisk på skærmen ved Play Story; "Begin the game" og under Play Tables;
"Single or multi player on unlocked tables and add-on", men som jeg siger; til grin kan man altid blive. lol

Vil iøvrigt forslå dig at hente ad-on'en "Monkey-Marsh som kan hentes via der HP, hvis du ikke allerede har den.

--
M.v.h.

Brian Hansen