Pausemusik mellem Sepultura og Metallica
Fra : Dag Stinus

Dato : 13-12-04 21:37

Ved søndagens koncert i Vega blev der spillet noget musik på PA-anlægget
mellem Sepultura og Motorhead. Der var et nummer med "Jon Lord orgel" og
derefter et langt instrumentalnummer i en stil der minder om Michael
Schenker. Vi forsøgte at spørge alle omkring os men ingen havde forslag til
hvem det kunne være. Er der nogen i dette forum som var tilstede (og som
måske stadig er halvdøve) som har et forslag?

På forhånd tak.

Hilsen
Dag

P.S.: Husk Rage i The Rock onsdag.

Fra : Q

Dato : 13-12-04 22:05

"Dag Stinus" <dag@SLETTESstinus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvem det kunne være. Er der nogen i dette forum som var tilstede (og som
> måske stadig er halvdøve) som har et forslag?

Jeg var tilstede og bemærkede også musikken, men kunne ikke identificere
det..

Det første band var godtnok ringe, men forsangeren havde store p*tter ..

Motörheads lydniveau mindede mig mest af alt om filmen This is Spinal Tap,
specifikt det klip hvor guitaristen fortæller om deres specielle
guitarforstærkere*

Eneste forskel var bare at Motörheads forstærkere var skruet op til 12 (!!)

*Nigel's key to keeping Tap among England's loudest bands. In "This is
Spinal Tap," he pointed out to director Marty DiBergi that the settings on
Tap's Marshall amps could extend beyond the standard 10 mark. Nigel: "You
see, most blokes will be playing at 10. You're on 10, all the way up, all
the way up...Where can you go from there? Nowhere. What we do, is if we need
that extra push over the cliff...Eleven. One louder." DiBergi: "Why don't
you just make 10 louder and make 10 be the top number, and make that a
little louder?" Nigel (after taking a moment to let this sink in): "These go
to 11."

http://members.aol.com/chiprowe/gotoeleven.wav

/peter

Fra : Dag Stinus

Dato : 14-12-04 17:04

"Dag Stinus" <dag@SLETTESstinus.dk> wrote in message
> [...]
> hvem det kunne være. Er der nogen i dette forum som var tilstede (og som
> måske stadig er halvdøve) som har et forslag?

Har lige tilrettet indlæggets titel, så der måske er flere der kan se hvad
det egentlig er det drejer sig om

Hilsen
Dag