SE Bluetooth fungerer det?
Fra : Flemming

Dato : 13-12-04 20:59

Burde det være svært at få bluetooth til at fungere

Er der nogen her der har bluetooth fra pc til Orange GPRS ?

Jeg har købt en usb bluetooth og vil koble tlf sammen med min PC
Det fungerer nogenlunde. Når jeg højreklikker på ikonet i proceslinien kan
jeg enten
sende en fil eller sætte den til at modtage.
Men de to programmer som SE har med lyd og foto editor kan ikke finde
telefonen

Det er lykkedes at indstille GPRS fra PC til tlf. men når jeg kalder op kan
de ikke oprette forbindelse
er der nogen der har haft lignende problemer?

prøv forøvrigt www.myt610.com der er alt hvad hjertet begærer og gratis

vh. Flemming

Fra : Anders

Dato : 13-12-04 21:09

Det fungerer ganske perfekt hos mig. Har en T630 og en K700i.

Koster selvfølgelig nok lige en investering på et par 100,-
(BT dongle). Så kan du kommunikere mellem enhederne.

Mvh
Anders

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-12-04 13:39

> [...]
> sende en fil eller sætte den til at modtage.
> Men de to programmer som SE har med lyd og foto editor kan ikke finde

Jeg oplever det samme med en K700i - har installeret en BT ting, og kan
sagtens sende og modtage fra pc til telefon, men de programmer som er med på
SE cd'en kan ikke se telefonen

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Neslo

Dato : 14-12-04 23:40

..°o.O Thomas O.o°. <flash4 it.invalid> skrev:
> [...]
> kan sagtens sende og modtage fra pc til telefon, men de programmer
> som er med på SE cd'en kan ikke se telefonen

Og du har været inde i "Kontrolpanel" og sat forbindelsen op under "Phone
Monitor-funktion" ?

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 15-12-04 08:49

"Neslo" <ham@stofnet.dk> skrev i en meddelelse

> Og du har været inde i "Kontrolpanel" og sat forbindelsen op under "Phone
> Monitor-funktion" ?

Nej - det er nok der fejlen ligger, snakker vi kontrolpanel i Windows eller
er det i telefonen? Vil kigge på det når jeg kommer hjem i dag.