Fjerne kameralyd på SE K700i
Fra : Daniel Overby

Dato : 13-12-04 20:29

Kan man ikke fjerne kameralyden på en K700i?

Det lykkedes mig på min E700, hvor den var grænseløst irriterende.

- Daniel

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 14-12-04 06:48

"Daniel Overby" <mailFJERN@overbyhansenFJERN.dk> wrote in message
> Kan man ikke fjerne kameralyden på en K700i?

jo den kan da fint fjernes , det burde din lokale unlocker kunne klare find
evt ham her -> www.dkunlock.dk

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-12-04 09:42

"Daniel Overby" <mailFJERN@overbyhansenFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke fjerne kameralyden på en K700i?
> Det lykkedes mig på min E700, hvor den var grænseløst irriterende.

Hvis du holder C nede til den bliver lydløs, så forsvinder kameralyden - i
hvert fald på min. Men det er vist forskellige fra telefon til telefon og
software til software. Læs mere her:
http://www.mobile9.com/invboard/lofiversion/index.php/t6886.html

--
MVH Thomas