Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
lidt OT: Til alle "fuglenørderne"
Fra : - S C H R E I B E R~

Dato : 13-12-04 19:32

http://homepage.mac.com/lsippu/Menu3.html

Selv jeg er imponret

--
Venligst,
Thomas Schreiber
-
http://schreiber.se

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : Henrik k

Dato : 13-12-04 20:26

Der er mange fine billeder!
Dem der ligger under mamals, skulle bare have været set genem kikkerten på
min riffel, istedet!!
:))

mvh
henrik

Fra : Bo Bjerre

Dato : 13-12-04 21:19

"Henrik k" <hkragelundFJERN@c.dk> wrote in message

> Der er mange fine billeder!
> Dem der ligger under mamals, skulle bare have været set genem kikkerten på
> min riffel, istedet!!

-og så ville du vel bruge en lidt larmende film..
Jeg VED hvor godt älg smager,

Bo //

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-12-04 21:09

- S C H R E I B E R - wrote:

> http://homepage.mac.com/lsippu/Menu3.html
>
> Selv jeg er imponret

Ja det er flotte billeder, men når vi ser dem, så må vi ikke glemme,
at de er optaget af en fotograf, som bor tæt en stor, ægte og vild
natur, og at han tilsyneladne har ubegrænsede mullighedder for, at
opstille et komfortabelt fotoskjul.

Her i Danmark har vi ikke vild natur, og hvis man ude i statsskoven
opstiller et fotoskjul, så kommer der ca. hvert femte minut en
prustende kondiløber forbi, som lige skal forhøre sig om, hvad det
er man laver...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 13-12-04 22:55

> [...]
> opstiller et fotoskjul, så kommer der ca. hvert femte minut en prustende
> kondiløber forbi, som lige skal forhøre sig om, hvad det er man laver...

Hehe, det er som om du har hørt mig brokke mig De værste er ikke
kondiløberne, men dem der har de der forbistrede stænger med vægt i (som
sikker kunne fungere fint som monopod), og ikke kan løfte dem fra jorden. De
fatter ikke, at når man har siddet i 2 timer og ventet på en fugl og de
kommer brasende, og lige skal spørge om man har fået noget godt, at man så
kaster et kamera efter dem
Nej, du har faktisk også mulighederne i den danske natur. Jeg er enig i den
betragtning om, at det ikke er vild natur, der er jo tale om et
kulturlandskab. Men hvis man finder de rigtige steder, så er det faktisk til
at få et billede ind i mellem. Selv på steder, hvor der kommer mange
mennesker.

MVH
Thomas