Film?
Fra : Martin Schoedt

Dato : 13-12-04 19:27

Hej Gruppe
Jeg leder efter en film med Martin sheen jeg mindes er med ham. Den handler
om han går amok over naboen og deres børn. Bla. flyder naboens børn en
flyver gennem hans vindue og han står og svinger med en kniv forand
nabokonen. Kender nogle denne film. Jeg kan umiddelbart ikke finde den ger
http://www.dvdoo.com/dvdoo/actor.asp?Command=1735 over film Martin sheen er
med i, men jeg er ret sikker på han er med i denne film.

Mvh Martin

Fra : Kim2000

Dato : 13-12-04 20:29

> [...]
> er
> med i, men jeg er ret sikker på han er med i denne film.

Du tænker på Charlie Sheen, det må næsten være PostMortem

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 13-12-04 22:06

Kim2000 wrote:

> Du tænker på Charlie Sheen, det må næsten være PostMortem

Eller tænker du Michael Douglas og Falling Down?

http://us.imdb.com/title/tt0106856/

Mikkel

--
Mikkels Guatemala-sider:
http://lakjer.dk/mikkel/

Fra : Martin Schoedt

Dato : 14-12-04 12:54

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Eller tænker du Michael Douglas og Falling Down?

> [...]

Ups jeg fik vist skrevet Martin istedet for Charlie sheen. Jeg kan godt
huske falling down en fed film, men jeg mener det er Post Mortem jeg leder
efter. Mange tak for hjælpen

Mvh Martin

Fra : Dennis

Dato : 15-12-04 22:41

Martin Schoedt wrote:
> [...]
> om han går amok over naboen og deres børn. Bla. flyder naboens børn en
> flyver gennem hans vindue og han står og svinger med en kniv forand

Mener også at have set en anden film hvor han går amok. Har den faktisk
stående på hylden (selv om jeg ikke mener den er god).
Den hedder Under Pressure" (http://imdb.com/title/tt0118670/)
Kan ikke helt huske den, men han tænder vist også HELT af i den...

/Dennis V.

Fra : Martin Schoedt

Dato : 16-12-04 13:52

"Dennis" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den hedder Under Pressure" (http://imdb.com/title/tt0118670/)
> Kan ikke helt huske den, men han tænder vist også HELT af i den...

Nu er det sikkert :) det er 'under pressure'. Jeg kan huske at hende moren
er hende 'mare winningham' som er på coveret
http://www.dvdcity.dk/?5131X313231O4934XO493136373932O49X2 Den er måske
ikke så god som falling down men jeg synes nu den er fed nok i dens genre om
at gå amok på naboen. Tak for svaret.

Mvh Martin