Young Flowers med ny indspilning?
Fra : Torben Wridt

Dato : 13-12-04 18:34

Hejho!
Har hørt rygter om, at Young Flowers skulle ha' begået en nyindspilning
vistnok i Ålborg.
Er det forvrængede rygter eller hva'?

Mvh,
Torben

Fra : Q

Dato : 13-12-04 18:46

"Torben Wridt" <tow@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejho!
> Har hørt rygter om, at Young Flowers skulle ha' begået en nyindspilning
> vistnok i Ålborg.
> Er det forvrængede rygter eller hva'?

Hvis der er nogen der ved det er det TømrerClaus, som har pladebutik her:
www.karma.dk
Der blev ganske rigtigt lavet en liveindspilning med et af de "gamle" bands
nede på www.fedtebroed.dk sidste sommer, men om det var Young Flowers kan
jeg ærligt talt ikke huske..

/peter

Fra : Torben Wridt

Dato : 13-12-04 19:10

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.karma.dk
> Der blev ganske rigtigt lavet en liveindspilning med et af de "gamle"

Hej Peter!
Tak for info....., det vil jeg tjekke!!

Med venlige hilsner!
Torben

Fra : Kurt Kedelig

Dato : 13-12-04 20:13

Torben, når du har undersøgt, slipper du så lige en vind her om resultatet??
Lars

Fra : Q

Dato : 13-12-04 20:30

"Kurt Kedelig" <kedelig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Torben, når du har undersøgt, slipper du så lige en vind her om
resultatet??
> Lars

Den indspilning jeg tænker på er med Alrune Rod og findes ca. 2/3 nede af
denne side: http://www.karma.dk/Dk_1.htm

Men ellers... Smid en mail efter Claus, eller ring til ham...

Jeg har bestilt skiver fra Karma et par gange, og det er gået hurtigt og
fuldstændigt problemfrit...

/peter

Fra : F.B.

Dato : 13-12-04 22:54

Torben Wridt wrote:
> Hejho!
> Har hørt rygter om, at Young Flowers skulle ha' begået en
> nyindspilning vistnok i Ålborg.
> Er det forvrængede rygter eller hva'?

Jeg gætter på at det var Alrune Rod, de har i hvertfald udsendt
en cd med numre taget fra en koncert i Ålborg.....

sakset fra Alrune Rod´s hjemmeside:

OBS !! - Alrune Rod - Live i Aalborg - ude nu, kan købes hos
Karma Records - www.karma.dk
CD'en er optaget i Aalborg, 31. august 2002. 'Natskyggevej - Ikke
Forstyrre - Spredt For VInden - Du taler & Sir - Rejsen Hjem'
Besætning: Leif Roden, Ole Poulsen, Mikael Miller, Torben
Andersen, Jens Breum.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen