MS Windows
briani 27239
Windows update-hjælp-igen
Fra : jane

Dato : 13-12-04 17:03

Når jeg vil ind p† Windows update, fryser siden bare og er blank, har v‘ret
sådan i 3 dage nu. Hvad kan problemet være? Alt andet funger fint.

Jeg har kørt en repration af Windows for et par dage siden, men det har jeg
gjort før uden problemer.

Jeg bruger Windows XP Home.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : John

Dato : 13-12-04 20:13

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse

> Når jeg vil ind p? Windows update, fryser siden bare og er blank, har
v'ret
> sådan i 3 dage nu. Hvad kan problemet være? Alt andet funger fint.

Du har jo sikkert scannet for virus og spy.

Se evt om din java er ok: http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html
Du skal kunne se et analog og et digital ur.

Mvh John

Fra : jane

Dato : 13-12-04 21:11

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in

> v'ret
>
> Du har jo sikkert scannet for virus og spy.

Ja, da

> Se evt om din java er ok:
> http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html Du skal kunne se et
> analog og et digital ur.