MS Windows
briani 27239
Xp Home start problem
Fra : Billy Bob

Dato : 13-12-04 17:02

Hej Gruppe!
Efter vi har flyttet min søns pc til et andet værelse har den fået det
problem at når han starter op går det godt indtil den skriver
windows\config32\config\system

Jeg kan ikke starte i fejlsikret tilstand eller i nogen anden tilstand.
Jeg har ingen startdisk til Xp

Hvad gør jeg
Jeg kan bruge min egen pc med en anden version xp home fuldt ud men den har
ingen diskettedrev kun cd hvordan kan man oprette en bootcd på en skrivbar
cd

Hilsen
Jan

Fra : emj

Dato : 13-12-04 19:32

On Mon, 13 Dec 2004 17:02:20 +0100, "Billy Bob" <friis13@hotmail.com>
wrote:

>Jeg har ingen startdisk til Xp

Så brud den cd-rom, som du fik din XP leveret på. den kan du boote
fra.
Hilsen emj

Fra : Billy Bob

Dato : 13-12-04 21:56

nej det kan jeg nemlig ikke for det har jeg prøvet.
andre forslag.

Vh
Jan

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 13-12-04 21:58

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nej det kan jeg nemlig ikke for det har jeg prøvet.
> andre forslag.

Hvorfor kan du ikke?, har du husket at sætte boot i bios?

Mvh
Henrik

Fra : Billy Bob

Dato : 14-12-04 16:46

jammen det kan jeg jo slet ikke komme ind i

Vh
Jan

"Henrik Bruun-Petersen" <insideout@fjernaltdettetele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:annvd.318$du3.1@news.get2net.dk...

Fra : Pico

Dato : 14-12-04 22:31

Billy Bob wrote:
> jammen det kan jeg jo slet ikke komme ind i

Du skal da ind i Bios lige efter den har talt ram op, det er som regel
"delete" der skal trykkes på, men det står der.
Pico