Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon SB-800
Fra : David Johnsen

Dato : 13-12-04 16:15

Er der nogen som har en digital manual (f.eks pdf) til en Nikon SB-800
fash, eller ved hvor man evt. kan finde den på nettet???

Mvh.

David Johnsen

Fra : Christian Place

Dato : 13-12-04 16:26

On 2004-12-13, David Johnsen <David@trimixdiver.dk> wrote:
> Er der nogen som har en digital manual (f.eks pdf) til en Nikon SB-800

Den kan downloades lige her:

http://www.kenrockwell.com/nikon/sb800.htm

Hilsen Christian

Fra : David Johnsen

Dato : 13-12-04 17:27

Mange tak for det hurtige svar. Det var lige hvad jeg skulle bruge.
Mærkeligt at den ikke er på Nikons egen hjemmeside.

David

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 13-12-04 18:44

David Johnsen wrote:
> Mange tak for det hurtige svar. Det var lige hvad jeg skulle bruge.
> Mærkeligt at den ikke er på Nikons egen hjemmeside.

Det er den da også:
<http://www.nikon.com.sg/CATALOG/SB-800_UserManual.pdf>

Hvis du registrerer din SpeedLite og logger ind i supportsystemet, er
den betydeligt nemmere at finde.

<KLIP>

--
Steen Suder