Hjælp til "dance/disco" nummer
Fra : Torben R

Dato : 13-12-04 15:56

Kære NG,

Håber i kan hjælpe min 12-årige søn.

Titel og kunster søges på:

Et dance nummer hvor der synges på Irsk/engelsk hvor
man (på dansegulvet) går på knæ og klapper i gulvet og bagefter i hænderne,

Nummeret går så hurtigere og hurtigere for tilsidst at folk hopper op og
danser videre.

Det lyder lidt a-la et nummer Tørfisk havde tidligere.

Udgaven der søges lyder som et "re-mix" med hårdt pumpende disco bas, og er
formentlig af nyere dato.

Nogle bud ?? (det er til julegave - så please.....)

På forhånd tak

--
Torben R

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 14-12-04 13:10

"Torben R" <ravnkilde@tele2adslDUERIKKE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er
> formentlig af nyere dato.
>
> Nogle bud ?? (det er til julegave - så please.....)

Du tænker på Tørfisks "VLTJ". Den er lavet i et remix, men nok ikke på
engelsk. Nummeret skulle til gengæld bygge på en traditionel irsk sang. Hvad
den hedder, kan jeg desværre ikke umiddelbart finde ud af.

Fra : Torben R

Dato : 14-12-04 13:42

> Du tænker på Tørfisks "VLTJ". Den er lavet i et remix, men nok ikke på
> engelsk. Nummeret skulle til gengæld bygge på en traditionel irsk sang. Hvad
> den hedder, kan jeg desværre ikke umiddelbart finde ud af.

Hej Jakob,

Tak for dit input. Det er definitivt ikke Tørfisk, da sangen synges på
irsk/engelsk.
Jeg nåede lige selv at høre det sidste af sangen (til sønnens skolefest)
og tænkte ikke
mere over den indtil dagen efter hvor sønnen efterspurgte den. Ellers
havde jeg selvfølgelig
spurgt DJ'en.

Andre bud ?

--