MS Windows
briani 27239
LVL fil ? Hvad er det for et format.
Fra : mvama

Dato : 13-12-04 15:58

Jeg ved ikke om det er det rigtige forum at spørge i.Men knægten har fået
nogle cd hvor filformatet ikke kan åbnes , han har XP Pro med medieplayer 10
og RealPlaer samt den player der medfølger Kazza , men ingen af dem kan åbne
disse filer.Jeg har kigget på deres navne ved at højre klikke på filen og
trykket på egenskaber , deres navne er STR,VRM,VB,OVL,DUM,FOG,LVL-filer,og
dem kender jeg ikke.Teksterne på cd erne tyder på film eller spil , på nogle
kan der være audio , dem er der ikke nogen problemmer med.Jeg ved godt der
findes et hav af fil formatter ,men man brænder sgu da ikke i et meget
specielt format de fleste ikke har , hvis det er spil eller film ? Jeg er
ikke engang sikker på formatternes navne , kan jeg være det ved bare at
kigge på filens egenskaber.
Jeg er som sagt ikke sikker på det er den rigtige news gr.. MVH. jama

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-12-04 16:25

mvama skriver:

> Jeg ved ikke om det er det rigtige forum at spørge i.Men knægten har fået
> nogle cd hvor filformatet ikke kan åbnes , han har XP Pro med medieplayer 10
> og RealPlaer samt den player der medfølger Kazza

Kazaa ?
Den er svjh fuld af spyware.....din computer er nu inficeret.

http://filext.com/detaillist.php?extdetail=LVL

> Teksterne på cd erne tyder på film eller spil

Spil, tor jeg lvl er forkortelse for "level"

> [...]
> specielt format de fleste ikke har , hvis det er spil eller film ? Jeg er
> ikke engang sikker på formatternes navne , kan jeg være det ved bare at

Knægten ved vel hvad der er på skiverne, eller er det piratsoftware ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : jama

Dato : 13-12-04 17:46

> Knægten ved vel hvad der er på skiverne, eller er det piratsoftware ???
>

> Klaus

> Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:

Nej det er nogle han købte på vores lokale genbrugstation,men tak for svaret
mvh. jama