MS Windows
briani 27239
Outlook husker dem der er svaret
Fra : Per Münster

Dato : 13-12-04 15:36

Davs,

Jeg har en bruger, der irriteres over at han - alene fordi han har svaret en
'Henrik' nu ikke længere kan nøjes med at skrive Henrik+enter, men skal
skrive Henrik+pil-ned+enter. Det til trods for at 'Henrik' ikke er gemt i
adressekartoteket og på trods af at han er fjernet fra Sendt og inbox. Hvor
fjernes den, for at denne 'Henrik' forsvinder helt fra pc'en?

MVH

Per Münster

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-12-04 16:22

"Per Münster" skriver:

> Jeg har en bruger, der irriteres over at han

Må jeg foreslå dig news:dk.edb.internet.mail+news.outlook-express ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : csm

Dato : 15-12-04 12:53

tryk "delete" når du har tykket pil ned og "henrik" er makeret.
vupti og så er han væk

Fra : Basil

Dato : 15-12-04 16:01

csm wrote:
> tryk "delete" når du har tykket pil ned og "henrik" er makeret.
> vupti og så er han væk

Jeg siger tak for det svar.
Stort problem for mig, også.
Kai