Søgemaskiner
Fra : Heidi B.

Dato : 13-12-04 15:29

Nu har jeg læst med i en af de andre grupper med søgning.
Men hvordan gør jeg så f.eks. google får "øje" på min side??

--
Hilsen
Heidi B.

----
Se mine katte på http://www.cguns.frac.dk

Fra : Per Christoffersen

Dato : 13-12-04 15:36

"Heidi B." <Heidi.Bojsen@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg læst med i en af de andre grupper med søgning.
> Men hvordan gør jeg så f.eks. google får "øje" på min side??

Tilmeld den til Google:
http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

/Per

Fra : jopa

Dato : 13-12-04 15:39

Heidi B. skriblede bla følgende:
> Nu har jeg læst med i en af de andre grupper med søgning.
> Men hvordan gør jeg så f.eks. google får "øje" på min side??

Der er blandede meninger om brugen af Metatags.
Jeg mener du kan gøre brug af det.

Endvidere går søgemaskinerne efter en sigende <title> og indhold/tekst.

Ingen af disse 3 ting har du på din indgangsside som du i øvrigt kunne
undvære

--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : from south

Dato : 13-12-04 19:18

Hej Heidi.
> [...]
> Nu har jeg læst med i en af de andre grupper med søgning.
> Men hvordan gør jeg så f.eks. google får "øje" på min side??

Her er det igen at god kode hjælper, prøv i Google med link:
<
http://www.google.dk/search?hl=da&q=link%3Awww.cguns.frac.dk%2F&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta= >
der er ikke så meget. Prøv med dette <
http://www.delorie.com/web/lynxview.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.cguns.frac.dk%2F >
der er ikke så meget på din side. Du må arbejde lidt med kode og melde
dig til søgemaskinerne. Men det er nogle søde katte du har, man vil bare
aldrig finde din side, så det var fint med et link Mvh knud

Fra : Lars Raaby

Dato : 13-12-04 21:49

Heidi B. skrev bl.a.:
> Nu har jeg læst med i en af de andre grupper med søgning.
> Men hvordan gør jeg så f.eks. google får "øje" på min side??

Her er en lang artikel som du og andre kan havde meget glæde af
at læse.
http://www.djh.dk/ejour/1004/40SeOptim.html

Den er skrevet på en sjov og let læselig måde.
Jeg har selv brugt nogle af de ting som står på siden og det
hjælper....

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng