fylde hele vinduet?
Fra : Freddie Rasmussen

Dato : 13-12-04 15:08

http://www.frasmussen.info/test2.html

Jeg har opdelt siden i div#menu, div#content og div#bottom.

Hvordan får jeg div#content til at fylde hele vinduet vertikalt?

Jeg har også et andet spørgsmål. Hvordan laver jeg min egen <hr> med en
gif-tile?

Fra : Freddie Rasmussen

Dato : 14-12-04 20:13

"Freddie Rasmussen" <freddie@brnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan får jeg div#content til at fylde hele vinduet vertikalt?

Hvordan laver man det sådan, at siden altid rammer/fylder
browser-vindue-bunden, ligegyldigt hvor meget indhold der er? Jeg har prøvet
at hitte (http://nivosolutions.dk/kontakt/index.php) men uden held.

> Jeg har også et andet spørgsmål. Hvordan laver jeg min egen <hr> med en
> gif-tile?

hr.test {
border: none;
background-image: url(../gfx/hr.gif);
background-repeat: repeat-x;
}

Hvordan får jeg det til at virke i Opera og IE?

Fra : Jonas Madsen

Dato : 15-12-04 00:26

"Freddie Rasmussen" <freddie@brnet.dk> wrote in message

> [...]
> background-repeat: repeat-x;
> }
>
> Hvordan får jeg det til at virke i Opera og IE?

Du laver vel bare en " height : 100%; " i CSS-filen. Om ikke andet kan du
lave et baggrundslag med højden 100% vha. z-layer funktionen i CSS.

Mvh. Jonas