FrontPage, Gæstebog
Fra : Svend-Erik Vogt

Dato : 19-05-01 14:09

Jeg ønsker at oprette en side med køb/salg. Jeg bruger derfor Gæstebogen til
indrykning af annoncer.

I et EDB-hæfte fra IDG er der anført, at som standard gemmer FrontPage
informationen fra formularen i filen 'form_results.txt' i mappen '_private'.

Imidlertid opsamles der ingen data uanset hvor mange indtastninger, jeg gør.
Både den angivne mappe og filen findes i strukturen. Filen forbliver blot
tom.

Den aktuelle problemstilling har jeg i www.rendsagerparken.dk

Håber nogen kan hjælpe mig.

--
m.v.h.
Svend-Erik Vogt

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-05-01 19:30

Du har læst om formularer og troet at det var det samme som
gæstebogen. Det er det ikke. Gæstebogen gemmes i guestlog.htm.
Og hvorfor bruger du ikke en form til dette? Det er hvad de er
beregnet til.