fear and loathing...
Fra : eps

Dato : 13-12-04 13:18

missede den desværre i sidste uge.
kan det virkelig passe at den ikke er udgivet på dvd i dk? kan ej finde den.

etta

Fra : Lenton

Dato : 13-12-04 16:04

eps wrote:
> missede den desværre i sidste uge.
> kan det virkelig passe at den ikke er udgivet på dvd i dk? kan ej finde den.
>
> etta

Jeg har set den rundt omkring i forretningerne til billige penge, men ja
- uden danske undertekster...

Fra : JH

Dato : 14-12-04 11:12

eps wrote:
> missede den desværre i sidste uge.
> kan det virkelig passe at den ikke er udgivet på dvd i dk? kan ej finde den.

http://www.tpmusik.dk/ har den til kr. 99,95
- desværre med hollandske undertekster -
men med US-engelsk tale.

Johnny Depp kan være mumlehoved,
og da han spiller stangskæv i filmen er det endnu værre.
Men heldigvis fik jeg optaget den fra DR2.
Ret speciel film - men det er jo Terry Gilliam

JH

Fra : Jim Andersen

Dato : 14-12-04 11:16

eps wrote:
> missede den desværre i sidste uge.
> kan det virkelig passe at den ikke er udgivet på dvd i dk? kan ej
> finde den.

Den kommer nok snart igen. Så den over én af de andre kanaler i sidste uge.

/jim