Hjælp mig lige med et bynavn på postnummer~
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 10:40

- vores internetforbindelse nede og jeg kan ikke finde bynavnet på
postnummer 2730 - hvem kan hjælpe?

Pft
Lars

Fra : Henrik

Dato : 13-12-04 10:51

slå det op på www.post.dk

Fra : blue

Dato : 13-12-04 10:48

"Lars Jakobsen" <lj-at-foss-electric.dk> skrev i en meddelelse

> postnummer 2730 - hvem kan hjælpe?

Herlev

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 13-12-04 10:50

"Lars Jakobsen" <lj-at-foss-electric.dk> wrote in message
>- vores internetforbindelse nede og jeg kan ikke finde bynavnet på
> postnummer 2730 - hvem kan hjælpe?
>
> Pft
> Lars

2730 er Herlev.

Meeen - lige et spørgsmål som trænger sig på: Hvis din internetforbindelse
er nede, hvordan hulen kan du så lave dette indlæg ?...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 10:54

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Meeen - lige et spørgsmål som trænger sig på: Hvis din internetforbindelse
> er nede, hvordan hulen kan du så lave dette indlæg ?...

<- Klip ->

Ja - underligt ikke. Men det er nok kun de porte der benyttes til HTTP
trafik der er nede og newsgroup trafikken kører, svjh, på NNTP port 119.

Hvad ved jeg - men tak for svaret...

mvh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 11:03

Hvis din internetforbindelse
| er nede, hvordan hulen kan du så lave dette indlæg ?...

Telepati, ny service fra TDC. Så nu kommer Skvadermose til at tjene penge på
tanker ;).

Fra : Basil

Dato : 13-12-04 12:06

Lars Jakobsen wrote:
> - vores internetforbindelse nede og jeg kan ikke finde bynavnet på
> postnummer 2730 - hvem kan hjælpe?
>
> Pft
> Lars

Ja, nu har du allerede fået svaret, så det er ikke sjovt at skrive 2730 =
Hjemme = Herlev
Kai