Tågelygter, bedste køb < 300,-
Fra : Torben

Dato : 13-12-04 09:02

Hej Gruppe
Min svigerfar ønsker sig ekstra tågelygter til hans Suzuki Baleno... Han
plejer at få for omkring 300,- Jeg har kik på dem her fra Thansen:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=366792443&n=1199149608&pn=1223710118
(Ligesom Futte i anden tråd....)
Nogle erfaringer med dem, eller andre i samme prislag?
Tak for indput.
Torben

Fra : Per O.

Dato : 14-12-04 08:56

Torben wrote:
> [...]
> (Ligesom Futte i anden tråd....)
> Nogle erfaringer med dem, eller andre i samme prislag?

Giv dog staklen noget andet. i 99,9% af tiden er det ikke tåget nok til at
man har brug for tåbelygterne, og resten af tiden skal vi andre se på de
båtnakker som synes de er ååhhh så seje når de rasler rund med hele
juletræsbelysningen tændt!

Per O.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-12-04 20:20

On Tue, 14 Dec 2004 08:55:42 +0100, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

> [...]
>man har brug for tåbelygterne, og resten af tiden skal vi andre se på de
>båtnakker som synes de er ååhhh så seje når de rasler rund med hele

Er nu smart nok når at man kører rundt på en skod skovvej uden noget lys
på. Men når at jeg er ude og kører og det ikke er tåget har jeg da
tågelygterne slukket.
Flemming Jacobsen