mine katte
Fra : Lene Nielsen

Dato : 13-12-04 06:48

hejsa
her har jeg prøvet at sætte mine katte ind men det er som sagt Duchess jeg
skal af med da hun slet ikke kan med Amadeus og har det svært med de andre
katte
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?profile=996&limit_start=0&limit_user=15
håber jeg for en melding om i kan se mine katte eller ej
og jeg høre da også gerne fra jer hvis i skulle sidde og være int. i Duchess
da hun indligt søger et nyt hjem

knus lene

Fra : Marlene

Dato : 13-12-04 08:53

"Lene Nielsen" <lene_brian@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> håber jeg for en melding om i kan se mine katte eller ej
> og jeg høre da også gerne fra jer hvis i skulle sidde og være int. i

Dejlig kat - hvor ser hun sød ud. Dog et godt råd; det sælger nok ikke
ligefrem, at du fremhæver, at hun nyder at ligge på køkkenbordet

Mvh. Marlene.

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-12-04 09:23

Lene Nielsen wrote:
> [...]
> håber jeg for en melding om i kan se mine katte eller ej
> og jeg høre da også gerne fra jer hvis i skulle sidde og være int. i Duchess

Har du også prøvet at annoncere Duchess på www.vildkat.dk? Det kan varmt
anbefales
mvh Camilla

Fra : Lene Nielsen

Dato : 13-12-04 09:27

hæhæ nej det er rigtig nok hun nyder nu heller ikke at ligge på køkkenbordet
men holder meget af at få lov at drikke af vandhanen
og ja jeg har sendt en mail til vildkat.dk men det er ved at være noget tid
siden men kan ikke se hende der inde

knus lene