doom 3 eller HL2, hvilket er mest krævende~
Fra : Jakob

Dato : 12-12-04 22:49

Jeg har til min store overraskelse fundet ud af at jeg kan afvikle doom
3 rimeligt på min maskine, da jeg samtidig har set nogle steder at dette
spil er mere krævende end hl2 vil jeg lige høre om det kan være rigtigt
? da jeg så muligvis vil købe det sidstnævnte.

Findes der foriøvrigt en demo til hl2 ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-12-04 22:53

Jakob wrote:
> [...]
> at dette spil er mere krævende end hl2 vil jeg lige høre om det kan
> være rigtigt ? da jeg så muligvis vil købe det sidstnævnte.

Doom 3 er helt klart mere krævende. Half Life 2 kan indstilles til at
køre på alt muligt, selvfølgelig med stort grafisk kvalitetstab hvis der
er tale om en gammel PC.

Med andre ord, hvis du kan køre Doom III på din PC kan du med 100%
sikkerhed også køre Half Life 2.

> Findes der foriøvrigt en demo til hl2 ??

Ikke endnu nej.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-12-04 22:56

Sune Salminen wrote:

> [...]
> der er tale om en gammel PC.
>
> Med andre ord, hvis du kan køre Doom III på din PC kan du med 100%

Det minder mig forresten om det her:
http://www.voodoo.zarovka.com/

Screenshots:
http://logout.sh.cvut.cz/~obluda/_/_doom/_gallery/