Bossen i Painkiller: Battle out of hell
Fra : Poul Johannsen

Dato : 12-12-04 22:04

Hej

Så langt så godt. Men hvordan dræber man den boss i level 10?
Synes jeg har prøvet alt.

Mvh Poul

Fra : Teis Bæk

Dato : 14-12-04 00:53

Hej

Jeg må indrømme at det er ved at være et stykke tid siden jeg har
gennemført spillet, men jeg husker kun en boss, hvor det ikke lige var
så indlysende hvad man skulle gøre.

Hvis det er den jeg tænker på, så er der en slugt ned, hvor der er noget
lava og en gangbro af sten, som går lidt ud over denne lava.
Her skal man først og fremmest kigge op i luften, hvor der er nogle
bræder siddende fast til loftet. Disse skal skydes ned, hvorefter der
kommer en lysstråle ned fra hvor de sad. Denne lysstråle rammer
gangbroen af sten og opgaven består så i at lokke bossen ind i lyset.
Hvordan du gør det vil overlade til dig - du skal jo også selv have lidt
sjovt ud af det ik... he he

Mvh
Teis

Fra : Silver

Dato : 14-12-04 20:50

"Teis Bæk" <tbae03@kom.aau.dk.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> gangbroen af sten og opgaven består så i at lokke bossen ind i lyset.
> Hvordan du gør det vil overlade til dig - du skal jo også selv have lidt

Erh...jeg tror vist lige du skal læse topic igen....det drejer sig vist om
FORTSÆTTELSEN! som lige er udkommet hehe.

Sorry kan ikke hjælpe selv da jeg kun lige er kommet til den ret så
sindssyge rutsjebanetur i det RET så sindssyge tivoli ;D, de klovne er sgu
ondskabsfulde.....

Silver.

Fra : Teis Bæk

Dato : 15-12-04 18:27

Total undskyld dér. Jeg havde ikke lige læst det ordenligt. Jeg vidste
ingengang at der var kommet en fortsættelse.
100% min fejl.

Mvh
Teis