sims 2
Fra : Kenneth G

Dato : 12-12-04 20:01

Hej

Min datter påstå at hennes simmere som hun selv har lavet, bare forsvinder
når hun starter op på spillet ?

Hilsen Kenneth

---

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 12-12-04 20:31

"Kenneth G" <post@venlig.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Min datter påstå at hennes simmere som hun selv har lavet, bare forsvinder
> når hun starter op på spillet ?
>

> Hilsen Kenneth

Og hun har jo selvfølgelig husket at save inden hun forlod spillet, ikk?

/Ole

Fra : Kenneth G

Dato : 13-12-04 13:53

> Og hun har jo selvfølgelig husket at save inden hun forlod spillet, ikk?
>
> /Ole

Ja , og det er ikke alle simmerne der forsvinder, hun har også haft
problemer med hele byer der forsvinder.

jeg har set at der er et bibliotek i dokumenter med det er der ikke rørt
ved.

Kenneth

---

Fra : Boerge

Dato : 13-12-04 14:33

Kenneth G wrote:

> Ja , og det er ikke alle simmerne der forsvinder, hun har også haft
> problemer med hele byer der forsvinder.

Jeg har også bemærket i debatforummet under www.sims2.dk, at andre har
haft et tilsvarende problem. Da jeg ikke har set nogen forklaring eller
løsning på det, besvarede jeg ikke din datters indlæg (hvis det da var
hende, der beskrev det samme problem for få dage siden).

Med venlig hilsen
Børge