3 spørgsmål til the sims 2
Fra : Kim2000

Dato : 12-12-04 18:53

Godt spil, men:

1) Lyden forsvinder ofte spontant, det er ikke kun i spillet, men på hele
computeren og så er der kun genstart tilbage, før lyden kommer tilbage.
Nogle der har oplevet dette og hvad gjorde man ved det. Spillet er opdateret
med den nyeste patch.

2) Der er 2 børn der spiller det og hun tager gerne veniner med hjem til,
det gør mig nervøs for mit 400 kroners spil, kan man ikke spille det uden
cd? Og hvad søger man så efter? EA vil _ikke_ erstatte ødelagte cd´er og
mente vist mit spørgsmål var tæt på at være dumt.

3) Og jeg vil også gerne spille det, kan man spille det uden censur?

mvh
Kim

Fra : Boerge

Dato : 12-12-04 20:16

Kim2000 wrote:

> 2) Der er 2 børn der spiller det og hun tager gerne veniner med hjem til,
> det gør mig nervøs for mit 400 kroners spil, kan man ikke spille det uden
> cd?

Man kan ikke starte spillet uden cd 1, men den kan tages ud under den
første introduktionsfilm.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 12-12-04 20:30

"Boerge" <zxdfawd@asdf> skrev i en meddelelse

> Man kan ikke starte spillet uden cd 1, men den kan tages ud under den
> første introduktionsfilm.
>
> Med venlig hilsen
> Børge

Passer ikke!!
www.gamecopyworld.com har no-CD patch.

/Ole

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 12-12-04 20:38

> Passer ikke!!
> www.gamecopyworld.com har no-CD patch.
>
> /Ole

Og så lige de 2 andre spøgsmål:

1: Lyden forsvinder. Det er ikke sikkert, det er spillets skyld. Har du også
opdateret dit lydkort? Og alle andre dele i maskinen, for den sags skyld?
Det kan ligge der.

3: Cencur. sagtens. Men hvor smart det er, når det er mindre piger, der skal
spille samtidig, kan jo sagtens diskuteres. Søg på sims2 + nudepatch, jeg
mener, der er lavet en patch, der også virker med en no.CD

/Ole

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 12-12-04 21:13

> 3: Cencur. sagtens. Men hvor smart det er, når det er mindre piger, der
> skal spille samtidig, kan jo sagtens diskuteres. Søg på sims2 + nudepatch,
> jeg mener, der er lavet en patch, der også virker med en no.CD

Jeps, det kan diskuteres. I forvejen er der ikke noget på The Sims 2 som
ikke kan ses på stranden...

Mvh

Emil

Fra : Dark Cowboy

Dato : 12-12-04 22:33

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, det kan diskuteres. I forvejen er der ikke noget på The Sims 2 som
> ikke kan ses på stranden...

Fantastisk

Jeg skynder mig på stranden for at finde pengetræer

/DC

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-12-04 00:13

> Fantastisk
>
> Jeg skynder mig på stranden for at finde pengetræer

*LOL*

Ups, klippede vist for meget af, således at det var nøgenheden jeg referede
til ikke kom med.
Kunne ellers være fantastisk med pengetræer, eller endnu bedre med et drik
mod ældning!

Emil

Fra : Stærk Tobak

Dato : 13-12-04 12:30

On Mon, 13 Dec 2004 00:12:39 +0100, "Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Kunne ellers være fantastisk med pengetræer, eller endnu bedre med et drik
>mod ældning!

Der er en kur mod ælding i sims 2, den hedder simpe.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : devilman

Dato : 13-12-04 20:41

modthesims2.com
ret let at komme ind i deres forum og DL..............
--------------------------©----------------------

Fra : Boerge

Dato : 12-12-04 22:16

/Ole (6000) wrote:

> 3: Cencur. sagtens. Men hvor smart det er, når det er mindre piger, der skal
> spille samtidig, kan jo sagtens diskuteres.

Det er næsten mere spændende med censur, hvor man kan tænke på, hvad den
skjuler.

Uden censur sidder en simmer på et toilet på samme måde som på en stol,
og både badekar og brusekabiner skjuler simmerne bedre uden censur.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Brian Hansen

Dato : 13-12-04 03:27

Kim2000 wrote:

>Spillet er opdateret med den nyeste patch.

<--cut-->

>Og jeg vil også gerne spille det, kan man spille det uden censur?

Den nuværende nude-patch der forligger virker ikke hvis man har installeret patchen!

--
Mvh.

Brian Hansen

Fra : Boerge

Dato : 13-12-04 10:18

Brian Hansen wrote:

> Den nuværende nude-patch der forligger virker ikke hvis man har installeret patchen!

I debatforummet i www.sims2.dk fandt jeg følgende løsning:
- citat start -
man skal jo fjerne den censur patch og i stedet for bruge følgende
kode: intprop censorgridsize 0
i "snyde vinduet" det virker, desværre skal man bare gøre det hver gang
man går ind i nyt hus, læs om det på sims2net.dk
- citat slut -

Desværre kan jeg ikke huske, hvordan man laver en opstartsprocedure med
de snydekoder, man ønsker, at spillet skal benytte.

Med venlig hilsen
Børge