Bliktrommen ( Die Blechtrommel) kommer i a~
Fra : Jacob Riis

Dato : 12-12-04 22:19

Jeg kan huske at der for et par dage siden var nogen der snakkede lidt om
Bliktrommen ( http://www.imdb.com/title/tt0078875/ )

Jeg ved godt at det er med kort varsel men den bliver vist i aften kl. 23.30
på tysk fjernsyn kanal 1 ( ARD), hvis der er nogen der har lyst til at se
den.

--
Jacob

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-12-04 00:40

Jacob Riis wrote:
> [...]
> på tysk fjernsyn kanal 1 ( ARD), hvis der er nogen der har lyst til at se

Heheh cool nok.. hvis man altså kan tage den kanal :=)