Royal Canin Urinary..
Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-12-04 17:50

Hey,

Nåmen, nu har de to fjolser af nogle katte jo så fået problemer med
blæren.. og dyrelægen mener at vi bør bruge Royal Canon
Urinary-foder til dem i mindst et halvt år..

Men, hvor køber man det, eller tilsvarende, til en rimelig pris ?

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Sanni

Dato : 12-12-04 18:18

Hej Hans

Det er et produkt i Royal Canins serie som kun forhandles af dyrlægerne.

god bedring med Kattene.

Sanni

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-04 18:26

> [...]
> Urinary-foder til dem i mindst et halvt år..
>
> Men, hvor køber man det, eller tilsvarende, til en rimelig pris ?

Specialfoder forhandles kun hos dyrlægerne. Der er enhedspris.

Hvad er billigst: Fodre med billigt og dårligt foder der resulterer i dyre
dyrlægebesøg og katte med urinvejsproblemer, eller betale hvad
kvalitetsfoder/specialfoder koster, og spare dyrene for unødige lidelser?

Pris og kvalitet hænger i høj grad sammen når det gælder kattemad.

Tina

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-12-04 18:58

Tina wrote:
> Hvad er billigst: Fodre med billigt og dårligt foder der resulterer i dyre
> dyrlægebesøg og katte med urinvejsproblemer, eller betale hvad
> kvalitetsfoder/specialfoder koster, og spare dyrene for unødige lidelser?

Foderet klart... men stadig ville det være rart hvis det kunne købes
billigere

// Hans, der vel må bide i det sure...
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : gitte

Dato : 12-12-04 18:50

JEG FIK DET RÅD FRA MIN DYRELÆGE AT GIVE MIN KAT , MEN DE SAMME PROBLEMER EN
C VITAMIN HVER DAG OG DET HJALP JEG HAR IKKE MÅTTE KØBE SPECIEL FODER

Fra : Kate

Dato : 13-12-04 16:40

"gitte" <gitte@unomail.dk> wrote in

> JEG FIK DET RÅD FRA MIN DYRELÆGE AT GIVE MIN KAT , MEN DE SAMME
> PROBLEMER EN C VITAMIN HVER DAG OG DET HJALP JEG HAR IKKE MÅTTE
> KØBE SPECIEL FODER

Min dyrlæge sagde også at Lante skal ha' C-vitamin, desværre har jeg
slet ikke kunnet finde det med mindre det er syre-neutralt og så var
det ikke interessant, ifølge min dyrlæge. Hvor har du købt c-vitamin
henne?

(Ps. Når man skriver udelukkende med store bogstaver bliver det
betragtet at råbe, i andre grupper, og det er ikke ret nemt at læse.)

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : gitte

Dato : 12-12-04 19:51

http://leregaarden.dk/Butikken.htm

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-04 20:07

"gitte" <gitte@unomail.dk> skrev i en meddelelse

> http://leregaarden.dk/Butikken.htm

Medmindre det er en butik der er tilknyttet en dyrlægepraksis, sælger de
garanteret ikke Royal Canin Urinary.

Tina

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 12-12-04 21:08

"Tina" <wunjo(snabelA)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "gitte" <gitte@unomail.dk> skrev i en meddelelse

> Medmindre det er en butik der er tilknyttet en dyrlægepraksis, sælger de
> garanteret ikke Royal Canin Urinary.

Jeg kan heller ikke lige se nogen priser.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 12-12-04 21:33

Hans Joergensen wrote:
> [...]
> Urinary-foder til dem i mindst et halvt år..
>
> Men, hvor køber man det, eller tilsvarende, til en rimelig pris ?

Hvad med
http://www.zeugshop.de/katze/artikel_detail.php?buy=1&ArtNr=136429179
Bjarne

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-12-04 11:05

Bjarne Nielsen (Mozilla) wrote:
> Hvad med
> http://www.zeugshop.de/katze/artikel_detail.php?buy=1&ArtNr=136429179

Tak for tippet.. det ligner da noget der kan bruges, og man sparer
ca. 50-100kr per 6kg ser det ud til..

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)