Billig benzin i Esbjerg i dag
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 12-12-04 16:21

Hola

Konen ringede lige, fordi hun lige er i gang med at tanke i Esbjerg,
inden hun kører her tilbage til Vejle.

Hun tanker for 6.86 ved en eller anden "123" tank ved Stengårdsvej.

Bare lige til info til de esbjerggensere, som pt. har halvtomme tanke.

Med venlig hilsen
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : ham-der

Dato : 12-12-04 16:48

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hun tanker for 6.86 ved en eller anden "123" tank ved Stengårdsvej.
>
> Bare lige til info til de esbjerggensere, som pt. har halvtomme tanke.

Det har vi opdaget, ved metax tankene er der kø langt ud på vejen, diesel
kostede 6,22 kr.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 12-12-04 17:02

[...]

>Det har vi opdaget, ved metax tankene er der kø langt ud på vejen, diesel
>kostede 6,22 kr.

cool ;)

Med venlig hilsen
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-04 20:03

> Det har vi opdaget, ved metax tankene er der kø langt ud på vejen, diesel
> kostede 6,22 kr.

Her i Frederikshavn er prisen omkring de 7 kroner lige nu... Flere steder er
diesel dyrere end oktan 92...

Fra : Non-Desperado

Dato : 12-12-04 17:39

Der var engang en bruger ved navn Bo Kamp Dudek <bo@bodudek.dk>
der skrev:

>Hola
>
>Konen ringede lige, fordi hun lige er i gang med at tanke i Esbjerg,
>inden hun kører her tilbage til Vejle.
>
>Hun tanker for 6.86 ved en eller anden "123" tank ved Stengårdsvej.

Dianalund på Vestsjælland kan nu også være med....
Jeg tankede kl. 15.30 hos Shell...95 blyfri: 6,97 kr/l.

I Slagelse kostede benzinen til sammenligning 1,00 kr mere pr.
liter hos samme selskab på Smedegade.
- -
Non-Desperado

Fra : MBJ Esbjerg

Dato : 12-12-04 20:32

6,71 for oktan 92 ved metax storegade i Esbjerg !!!

Michael