MS Windows
briani 27239
Ikke eksisterende printer vil installeres ~
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-12-04 21:03

Hver gang jeg logger på computeren (WXP) kommer der en boks op, der siger at
der er fundet ny hardware og at denne hardware er en printer- da jeg ikke
har nogen printer installeret udover en netprinter, undrer jeg mig over
dette.
Der findes i den pågældende box også en mulighed for at sætte flueben i at
jeg ikke mere vil se den pågældende meddelelse, men ligemeget hjælper det.
Hvordan i alverden får jeg indstillet XP pro således at jeg ikke hver eneste
gang skal trækkes med den meddelelse? Jeg har aldrig haft en lokal printer
tilknyttet.

Maskine: Fujitsu Siemens, AMD 64 3200+
Drev: Maxtor externt drev, 2 DVD-brændere (samme meddelelse kom op før der
var tale om at sætte den ene dvd-brænder i)

Diverse software - XP pro - alle servicepacks installeret - har fungeret
tidligere uden problemer.

Hjælp modtages gerne.

--
ahw