Hjælp: Topcom Explorer 2750
Fra : Mike

Dato : 12-12-04 20:04

Jeg er i den uheldige situation, at min cd til ovennævnte er
forsvundet. Nu står jeg og mangler driver til kortet.
Er der en som har ovennævnte netkort og kan hjælpe mig???

Mike

Fra : Lars Angus Lyons

Dato : 12-12-04 23:10

Mike wrote:
> Jeg er i den uheldige situation, at min cd til ovennævnte er
> forsvundet. Nu står jeg og mangler driver til kortet.
> Er der en som har ovennævnte netkort og kan hjælpe mig???
>
> Mike

Ifølge google:
http://tools.topcom.net/files/xplorer2705.zip

Fra : Mike

Dato : 13-12-04 22:47

> Ifølge google:
> http://tools.topcom.net/files/xplorer2705.zip

Desværre Driveren til 2705 passer ikke til 2750

Mike

Fra : Lars Angus Lyons

Dato : 14-12-04 00:58

Mike wrote:

> Desværre Driveren til 2705 passer ikke til 2750
>
> Mike

Ooops - my bad, jeg skal ikke svare på spørgsmål uden briller.

Tilgengæld har jeg nu hundset rundt på nettet en hel del, og fået
tilføjet endnu et Trademark på min nix-liste !

--
The early bird may catch the worm,
but it's the second mouse who gets the cheese.