K: Dreamweaver 4
Fra : Niels Poulsen

Dato : 12-12-04 16:30

Jeg vil gerne købe Dreamweaver 4 for mac

Svar pr. E-mail

Niels

den Ultimative druk side. www.the-bums.com

den Ultimative druk side. www.the-bums.com

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-12-04 16:52

Niels Poulsen wrote:
> Jeg vil gerne købe Dreamweaver 4 for mac

Den slags foregår i markedsgrupperne.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-04 18:15

Erik Ginnerskov skrev:

>Den slags foregår i markedsgrupperne.

Hvorfor f... skal Outlook Express rette på et indlægs overskrift,
så man ikke ser, at der allerede er svaret.

Bare et surt opstød.
--
Knud

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-12-04 23:30

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Hvorfor f... skal Outlook Express rette på et indlægs overskrift,
> så man ikke ser, at der allerede er svaret.
> Bare et surt opstød.

Har jeg nu gjort noget forkert?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-04 00:02

Erik Ginnerskov skrev:

>Har jeg nu gjort noget forkert?

Ja , bruger en newsreader, som ændrer på overskriften.

Den oprindelige overskrift hedder »K: Dreamweaver 4« og det
ændrer OE til »Dreamweaver 4«, altså fjerner K: og starter dermed
en ny tråd i min newsrader, fordi jeg (bevidst) har sat den til
at starte en ny tråd når overskrift ændres.

Desværre tror OE åbentbart, når noget kort med : står forest i en
overskrift, så skal det slettes, hvilket er temmelig generende og
naturligvis især i markedsgrupperne, hvor indlæg ofte starter med
K:, S: og V:
--
Knud

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-12-04 01:05

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev:

> Ja , bruger en newsreader, som ændrer på overskriften.

Det kan Erik da ikke gøre for at hans program gør. Det er i
meget sjældne tilfælde at det i det hele taget bliver opdaget,
og Erik har brugt samme program i mange år

Jeg bruger i øvrigt samme program, og er godt tilfreds med
det - det opfylder mit behov.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-04 05:05

Allan Vebel skrev:

>Det kan Erik da ikke gøre for at hans program gør.

Nej, men det er i orden at bruge en newsreader, der ikke
overholder standarder, men det er ikke i orden at bruge FP til
hjemmesider.

Iøvrigt var det mest en irritation over, at MS ikke kan finde ud
af at rette den slags fejl.

Selvom OE er blevet bedre, så har den stadig et par irriterende
småfejl.

FP er også blevet bedre med tiden.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-04 05:19

Knud Gert Ellentoft skrev:

> [...]

Iøvrigt, så kunne jeg ha' svaret på Jopa's svar, der var
tilfældigt, at det blev Eriks.
--
Knud

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-12-04 15:26

naturligvis er det i orden at bruge FP til hjemmesider -hvorfor dog det
vrøvl?
--
ahw

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-12-04 16:32

Arne H. Wilstrup wrote:

> naturligvis er det i orden at bruge FP til hjemmesider -hvorfor dog
> det vrøvl?

Så vil jeg da lige rette en misforståelse. Jeg har *aldrig* plæderet for at
bruge FP til at lave hjemmesider i. Det kunne jeg ikke drømme om.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : jopa

Dato : 13-12-04 16:58

Erik Ginnerskov skriblede bla følgende:

> Så vil jeg da lige rette en misforståelse. Jeg har *aldrig* plæderet
> for at bruge FP til at lave hjemmesider i. Det kunne jeg ikke drømme
> om.

Gætter mig til at i snakker forbi hinanden.

Arne mener det er ok med FP
Erik nej

Er det forkert

--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-12-04 17:25

jopa wrote:
> Erik Ginnerskov skriblede bla følgende:

> Gætter mig til at i snakker forbi hinanden.
>
> Arne mener det er ok med FP
> Erik nej
>
> Er det forkert

Nej, du har opfattet det rigtigt. Men det fremgik tilsyneladende af de
forudgående 2 indlæg, at jeg gik ind for at bruge FP. Jeg ved ikke, hvorfor
FP overhovedet kom ind i tråden, som startede med at omtale DW.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : jopa

Dato : 13-12-04 17:35

> [...]
> forudgående 2 indlæg, at jeg gik ind for at bruge FP. Jeg ved ikke,
> hvorfor FP overhovedet kom ind i tråden, som startede med at omtale

Knud kan forklare det

--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-04 18:46

jopa skrev:

>Knud kan forklare det

Ja, man accepterer at bruge en newsreader, der laver fejl.

Men man accepterer ikke brug af en editor, der laver fejl.
--
Knud

Fra : jopa

Dato : 13-12-04 18:56

Knud Gert Ellentoft skriblede bla følgende:

> Ja, man accepterer at bruge en newsreader, der laver fejl.
>
> Men man accepterer ikke brug af en editor, der laver fejl.

Personligt foretrækker jeg min Xnews, men når man alligevel skal checke post
så er det så let at bruge Outlook Express.
Dovenskab

--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-12-04 01:28

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> en ny tråd i min newsrader, fordi jeg (bevidst) har sat den til
> at starte en ny tråd når overskrift ændres.

Det må jeg prøve at huske at være opmærksom på at få rettet fremover, så du
ikke taber tråden. ;)

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : from south

Dato : 13-12-04 17:48

Erik dog !!!
"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> skrev i en
meddelelse news:41bce223$0$65924$14726298@news.sunsite.dk...

> Det må jeg prøve at huske at være opmærksom på at få rettet fremover,
> så du
> ikke taber tråden. ;)

Når både betjent nummer 1 og betjent nummer 2, har bøvl med dine gode
svar, så pas dog på.
Vi er mange som lige nu er i vilrede, er det K:Dream... eller bare
Dream... Mvh Knud

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-12-04 01:15

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Den oprindelige overskrift hedder »K: Dreamweaver 4« og det
> ændrer OE til »Dreamweaver 4«,

Nej - til "Re: Dreamweaver 4"

> Desværre tror OE åbentbart, når noget kort med : står forest i en
> overskrift, så skal det slettes,

Det er en fejl der kommer af tidligere OE-udgavers mani med at
fejloversætte "Re", så det på dansk hed "Sv", på tysk "Aw" (så vidt
jeg husker) etc.

Derfor gætter OE på at et eller to bogstaver efterfulgt af kolon
forrest i emnet må være en svarmarkør - og så vælger den at "rette"
markøreren til "Re".

Opfølgning til OE-gruppen (som jeg dog ikke følger).

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-04 04:53

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

>Nej - til "Re: Dreamweaver 4"

OK - ja, selvfølgelig.

>Opfølgning til OE-gruppen (som jeg dog ikke følger).

Fut burde være sat til
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express (det er
det nu) og ikke til news:dk.edb.internet.software.mail+news.

--
Knud

Fra : jopa

Dato : 12-12-04 17:13

Niels Poulsen skriblede bla følgende:
> Jeg vil gerne købe Dreamweaver 4 for mac

Prøv en af markedsgrupperne.
Ved ikke lige hvad de hedder

Disse 3 grupper som du har postet til er ikke de rigtige

--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-04 18:15

Niels Poulsen skrev:

>Jeg vil gerne købe Dreamweaver 4 for mac

Debatgrupperne er ikke beregnet til handel, brug venligst en
markedsgruppe til det.

news:dk.marked.privat.edb.mac er den rigtige gruppe til dit
indlæg.

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.edb.mac

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud