|
| Problemer ved både Outlook og Outlook Expr~ Fra : Kasper Bang |
Dato : 12-12-04 19:24 |
|
Hej
Jeg har fået problemer med at bruge begge mailprogrammer (et til min
kæreste, et til mig) på min nye computer. Det gik ellers fint på den
gamle... Men nu er der problemer:
1) Jeg kan ikke afsende mails fra min Outlook. Jeg får følgende
fejlbeskedsmail tilbage fra afssenderen "AVG for E-mail":
This is the AVG E-mail Scanner program.
I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.
-------------------------------------------------------------------
Cannot open smtp connection to '212.97.204.27'
Connect: Et forbindelsesforsrg mislykkedes, fordi den, der tilsluttede, ikke
svarede korrekt efter en periode, eller forbindelsen mislykkedes, fordi den
tilsluttede vcrt ikke svarede. (10060)
-------------------------------------------------------------------
Your e-mail message is being returned to you in the next part of this
message. Try to send the message again.
Should you need assistance, please contact your administrator or your
internet service provider.
Er det mit virusprogram, der laver problemer? Eller kan det skyldes, at min
gamle mailudbyder (Orange/Mobilixnet) ikke vil acceptere, at jeg prøver at
forbinde fra min nye Webspeedforbindelse?
2) Jeg har oplevet, at mails, som min kæreste afsender fra sit Outlook
Express, kommer tilbage med ovennævnte fejlbesked i mit Outlook. Begge
programmer skulle - som på min gamle pc - være sat op med separate konti.
Kan det skyldes, at jeg er begyndt at bruge Outlooks nyhedslæserprogram, som
hentes fra Outlook, og der derved er sket en kobling af de to programmer?
Håber I kan hjælpe med disse groft irriterende problemer!
MVH/Kasper
| |
Calle. (13-12-2004)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 13-12-04 12:04 |
|
Kasper Bang wrote:
> Hej
>
> Jeg har fået problemer med at bruge begge mailprogrammer (et til min
> kæreste, et til mig) på min nye computer. Det gik ellers fint på den
> gamle... Men nu er der problemer:
> 1) Jeg kan ikke afsende mails fra min Outlook. Jeg får følgende
> fejlbeskedsmail tilbage fra afssenderen "AVG for E-mail":
> This is the AVG E-mail Scanner program.
>
> I'm sorry to have to inform you that the message returned
>
> below could not be delivered to one or more destinations.
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Cannot open smtp connection to '212.97.204.27'
>
> Connect: Et forbindelsesforsrg mislykkedes, fordi den, der
> tilsluttede, ikke svarede korrekt efter en periode, eller
> forbindelsen mislykkedes, fordi den tilsluttede vcrt ikke svarede.
> (10060)
> -------------------------------------------------------------------
>
> Your e-mail message is being returned to you in the next part of this
> message. Try to send the message again.
>
> Should you need assistance, please contact your administrator or your
> internet service provider.
>
> Er det mit virusprogram, der laver problemer? Eller kan det skyldes,
> at min gamle mailudbyder (Orange/Mobilixnet) ikke vil acceptere, at
> jeg prøver at forbinde fra min nye Webspeedforbindelse?
>
> 2) Jeg har oplevet, at mails, som min kæreste afsender fra sit Outlook
> Express, kommer tilbage med ovennævnte fejlbesked i mit Outlook. Begge
> programmer skulle - som på min gamle pc - være sat op med separate
> konti. Kan det skyldes, at jeg er begyndt at bruge Outlooks
> nyhedslæserprogram, som hentes fra Outlook, og der derved er sket en
> kobling af de to programmer?
> Håber I kan hjælpe med disse groft irriterende problemer!
>
Mailkonti er forkert sat op, eller mailscanner forkert sat op
--
Calle.
| |
Kasper Bang (13-12-2004)
| Kommentar Fra : Kasper Bang |
Dato : 13-12-04 19:47 |
|
"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
news:tGevd.108$yw3.32@news.get2net.dk:
> Mailkonti er forkert sat op, eller mailscanner forkert sat op
Kan det ikke tænkes, at Orange/Mobilixnet laver vrøvl, fordi jeg vil
forbinde til en mailkonto via en anden udbyders forbindelse?
Jeg har prøvet at forbinde med AVG's emailscanner slået fra og får alligevel
denne fejlmeddelelse i Outlook:
Opgaven 'mail.mobilixnet.dk - sender og modtager' rapporterede en fejl
(0x80042109) : 'Outlook kan ikke oprette forbindelse til e-mail-serveren til
udgående post (SMTP). Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse,
skal du kontakte serveradministratoren eller din Internetudbyder.'
MVH/Kasper
| |
Knud Gert Ellentoft (13-12-2004)
| Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft |
Dato : 13-12-04 20:21 |
|
Kasper Bang skrev:
>Kan det ikke tænkes, at Orange/Mobilixnet laver vrøvl, fordi jeg vil
>forbinde til en mailkonto via en anden udbyders forbindelse?
Du kan kun sende gennem den udbyder, som du er opkoblet med (men
kan godt hente fra andre).
--
Knud
Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
| |
Calle. (13-12-2004)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 13-12-04 21:49 |
|
Kasper Bang wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> news:tGevd.108$yw3.32@news.get2net.dk:
>> Mailkonti er forkert sat op, eller mailscanner forkert sat op
>
> Kan det ikke tænkes, at Orange/Mobilixnet laver vrøvl, fordi jeg vil
> forbinde til en mailkonto via en anden udbyders forbindelse?
>
> Jeg har prøvet at forbinde med AVG's emailscanner slået fra og får
> alligevel denne fejlmeddelelse i Outlook:
> Opgaven 'mail.mobilixnet.dk - sender og modtager' rapporterede en fejl
> (0x80042109) : 'Outlook kan ikke oprette forbindelse til
> e-mail-serveren til udgående post (SMTP). Hvis du fortsætter med at
> modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren
> eller din Internetudbyder.'
Din SMTP skal altid stå til din udbyders
--
Calle.
| |
|
|