kopiere mapper i Outlook Express
Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 12-12-04 13:37

Hallo

Jeg har Windows XP og ville gerne kopiere nogle emails, som jeg har gemt i
nogle mapper, som jeg har oprettet i Outlook Express.

Hvordan gør man det?

Fra : Carl Drud

Dato : 12-12-04 13:43

gingko (fjern NOSPAM) wrote:

> Jeg har Windows XP og ville gerne kopiere nogle emails, som jeg har gemt i
> nogle mapper, som jeg har oprettet i Outlook Express.
>
> Hvordan gør man det?

Du kan kigge her:

http://www.insideoutlookexpress.com/backup/

Men ellers spørg i gruppen:

Der er nok større chance for hjælp end her.

Carl

Fra : Jonas Dalum

Dato : 12-12-04 15:47

Hvis du bruger:
Tilbehør > Systemværktøjer > Guiden Overførsel af filer og indstillinger,
så kan du gemme en backup af både mails, opsætning, konti, og mapper i en
fil.

Men der findes nok en nemmer metode hvis det kun er mails'ne du vil gemme...

Mvh
Jonas

Fra : Bent

Dato : 12-12-04 19:12

> [...]
>
> Hvordan gør man det?
>

>Oppe i værktøjslinier kan du tilføje en knap, ved hjælp af tilføj, der
-Med den kan du gemme enkelt mails lige hvor du ønsker.

//Bent

Fra : ThomasD (dk)

Dato : 12-12-04 22:57

gingko (fjern NOSPAM) wrote:

> Jeg har Windows XP og ville gerne kopiere nogle emails, som jeg har gemt i
> nogle mapper, som jeg har oprettet i Outlook Express.

Marker de mails, du vil gemme og træk dem fra oe-mappen til en windows-mappe
thomas