Hvad er bedst?
Fra : Monty

Dato : 12-12-04 14:55

Jeg står for at skulle skifte min mobil ud og er i den forbindelse lidt i
vildrede med hvad jeg skal købe. Jeg har aldrig haft en klaptelefon før men
jeg overvejer meget kraftig at få sådan en.

Jeg har kig på 3 modeller. Enten en samsung E700 eller en samsung 330.
Ellers også Sony Ericsson z600.

Jeg bruger den mest til at sende sms`er og så må der godt være et lille
fornuftig kamera i. Hvilken af disse 3 modeller mener I ville være det
bedste køb?

Monty

Fra : Anders

Dato : 12-12-04 14:57