Frantz Nielsen Riber født 1590 i Ribe Dan~
Fra : Olav Gråthen

Dato : 09-12-04 20:55

Hej alle sammen

For en norsk vend af mig søger jeg efter denne personen? Jeg har fundet lidt
data på http://www.familysearch.org , men dette er data som jeg havde
frafør ... jeg vedlægger dem så I bedre har en Idé hvem jeg taler om.

Frantz Nielsen Riber født 1590 i Ribe Danmark ... han flyttet på et
tidspunkt til Norge og blev der gift med Birgitte Hummer Kjellsdatter født
1580.

Er det nogen der kender til Frantz Nielsen Riber eller hvorhende jeg kan
indhente information om ham?

Mvh.

Olav Gråthen

Fra : Olav Gråthen

Dato : 09-12-04 21:10

UPS ----- kan vist ikke vedlægge fil ----- men hvis det er nogle der har en
idé eller ønsker mere info. har jeg det.

mvh.

Olav

*************************

Fra : dannebrog

Dato : 10-12-04 09:37

Hej Olav Gråthen!

Har I set efter i 'Afkommet efter Christjern Nielsen Borgmester i Varde
omkring 1500', en tryk stamtavle med oplysninger om over 22.000 personer.

Jeg sender katalogkortene fra www.kb.dk direkte til dig.

Denne stamtavle findes på nogle af Kildestriftselskabets kort.

Med venlig hilsen

Ulrich Alster Klug

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : Brothers Keeper

Dato : 10-12-04 03:46

Jeg har måske en bror til ham du søger.

Mand: Jens Olufsen Riber #1562 leveår: 59
Født: ca. 1580 i Ribe
Død: __ Feb 1639 i Lunde
Begravet: 1 Mar 1639 i Lunde
Stilling: Præst i (Lunde-Outrup)
Far: Oluf Nielsen #1561
Mor: Lene Lavridsdatter #1543

BEdste hilsener fra
Chris Gade Oxholm Sørensen - www.brotherskeeper.dk

Fra : Olav Gråthen

Dato : 12-12-04 08:01

Tusen tak for svarene - I to som har svaret ... har jeg også sendt en privat
e-mail til.

Igen tusen tak!