Snacks+Snacks. Dont do it better, du it di~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-04 09:04

Snacks+Snacks. Dont do it better, du it different

Kære dyrkere af "mad+drikke" (dvs menneskeheden)

Nuser i Radiserne karikerede engang bessermachen - han serverede
sukkerknalder med honning!

Men der er ting der BARE MATCHER - sovs+kartofler, oksefilet+krølfedt,
gin+vermouth, drambui+whisky, hvidvin+solbærlikør, mand+kvinde(undskyld,
bøsser), hånd i handske osv.

Når lækkerierne i poser med vingummi har forskellig farve og form, men ens
smag og størrelse, så tænker jeg på min opfinderfars selvironiske slogan på
et skilt på hans værksted "Dont do it better, do it different".

Men i Afghanistan lærte jeg at nødder og rosiner er et perfekt snacks par.
Hvilke andre par, der er mere end summen af delene, kender du? Hvad går op i
en højere enhed, og får himlens engle til at bryde ud i skønsang?
Marcipan og nougat, selvfølgelig - men udenfor det (jule)traditionelle?

Snacks-sortiment er fremtidens køkken, tænker jeg. Jeg åbner tynd
EnglishToast og majs-rejer samtidig og syns p.t. at det matcher godt.

Åndsfyrsten Nuser frontal angreb en værdig fjende, medicinal-industrien, ved
at lægge sig mageligt med baghovedet i sin vandskål(samme stilling som på
hundehuset) og meddele

"Når jeg har ondt, så lægger jeg bare mig sådan. Så går alt over. Men det
vil pille-fabrikanterne ikke have at folk finder ud af."

Se det er et anti-snobberi, der inspirerede mig til efter hjemkomst fra
ulandsarbejde (som er dybt skadeligt, altid, overalt) at markedsføre
privatiseret sæddonor-formidling, for at drille mine lægevenner med, at
fremskridts-ideologi er en større velsignelse end nogen milliard-dyr
medico-teknik.
Mange praktiserende læger henviste barnløse patienter til mig - og ved at
mærke den hede glistrupske ånde i nakken fik special-lægerne fordoblet
private gynækologi-klinikkers antal, og venteliste faldt fra 3 år til 3
måneder på hospitals-insemination.

Fra : Rasmus

Dato : 12-12-04 10:24

> Se det er et anti-snobberi, der inspirerede mig til efter hjemkomst
> fra ulandsarbejde (som er dybt skadeligt, altid, overalt)

Hvorfor er det dybt skadeligt, og hvorfor har du så deltaget ?

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-04 10:55

"Rasmus" <r_w_o@REMOVEtdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det dybt skadeligt, og hvorfor har du så deltaget ?

Ulandspenge går til overklasse, der er indsat af koloniherskerne før de blev
uafhængige.
Intet gavner landets udvikling.

Jeg blev opdraget til at ville være missionær og et par års SF-sympatier i
gymnasiet fik mig til at ville til ulandene i stedet, efter min
matematisk-naturvidenskabelig embedseksamen.

Jeg var en godhedsindustri-tosse, men fik syn for sagen mht de korrupte
fattige tropelande og vore pamperes indsats, og da jeg kom hjem meldte jeg
mig ind i Fremskridtspartiet - kun der skabtes størst mulig lykke for flest
mulig mennesker.