Oplåsning af mobiltelefon. (Elefanter er t~
Fra : JBH

Dato : 19-05-01 13:48

Hej igen.

(Det er mig med "NMT er død..)"

Jeg har nu valgt ikke at tage imod teledk's "attraktive tilbud". Et Sonofon
variant abb. er lige mig tror jeg så det har jeg valgt, og hvis jeg ville,
kunne jeg såmænd købe Ericsson'en der til 200kr. Hvis jeg valgte en Vic 15
fra teledk, kom kom jeg til mindst at give 250 kr. dog så med 15 min pr
md. i 1/2 år.

Jeg har en 5110 jeg købte sidste år (>1/2 år siden) med taletid, som jeg
så gerne vil bruge til mit Sonofonkort . Telefonen er sælfølgelig fortsat
låst til Teledk. Når man så henvender sig for at at få oplåsningskoden skal
man i modsætning til når man ellers henvender sig, oplyse navn adresse,
telefonnummer, skonummer osv osv. og så vil man i løbet af nogle dage blive
kontaktet telefonisk.
Hvem sagde stavnsbunden....

Nu går jeg så og spekulerer om det var nemmere at få "cracket" telefonen
istedet for hvem ved om Teledk i det hele taget vender tilbage, jeg har
mine tvivl... Hvordan gør man, er det en ledning på serielporten og et
lille program a'la dem man brugte til "piratkortene" Hvordan juridisk, er
det lovligt og hvis det går galt, hvordan med garantien, telefonen er jo
ikke 1 år gammel endnu.

mvh
JBH

Fra : Amran Farooq

Dato : 19-05-01 13:55

Kan det virkelig passe, at man skal give 4500 kr. for en
Nokia 8250 hos dansktelefoni.dk. Men derimod koster
tlf kun ca.1933 i danske kr. (£ 159,99 x 12,08 kurs = 1933 kr) hos.
http://www.themobilerepublic.com/

Jeg er er klar over at hos dansktelefoni er prisen uden abonnement,
men er det den også hos http://www.themobilerepublic.com/ ?

Kan man evt købe 8250'eren et andet sted på nettet? Fordi
jeg er utolig vild med den tlf.

Hilsen AF

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-05-01 14:03

Amran Farooq skrev...

- det samme indlæg for 3. gang? Og denne gang i en helt anden tråd?

Amran, hvis du har problemer med din news-klient, så kig i
news://dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express - der er
sikkert nogle der kan hjælpe dig.

Hvis ikke, så er det ikke velset at blive ved med at poste det samme
indlæg.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Møgelmose

Dato : 20-05-01 18:17

Og nu han skriver igen:
Køb den ved den udenlandske side så hvis det er billigere istedet for at
spørge her du kan jo selv se på siden at det er billigere at købe dér kig
lidt mere for at se om der er noget abonnements pis osv.

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Møgelmose

Dato : 20-05-01 18:19

Jeg brugte 30 sek. på siden og fandt ud af med det samme at det var med et
"VODAFONE" abonnement så køb den på den anden side IKKE?

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk