Ringetone T610
Fra : Max Hansen

Dato : 11-12-04 19:32

Hej
Er der nogen her der ved hvordan man får en ringetone til at du på en t610.
Jeg har indspille wav melodi og kan også via kabel oploade den på telefonen.
Men den kan ikke bruges til ringetone, man kan blot høre den i telefonrøret.
Den har også et helt andet icon nemlig en taleboble hvor de andre ringetoner
på telefonen har en node som icon.
På forhånd tak
Max

Fra : Per Bau

Dato : 11-12-04 23:49

"Max Hansen" <maxhansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
telefonrøret.
> Den har også et helt andet icon nemlig en taleboble hvor de andre

Det er fordi du skal bruge filen i midi format.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com