6230 og BT
Fra : phk

Dato : 10-12-04 22:43

Jeg har forgæves forsøgt at få pc og 6230 til at snakke sammen. Det er en
SandBerg USB ting jeg bruger på computeren. Jeg har version 6.4 af PC suite.
Det vil bare ikke snakke sammen.

Kan det overhovedet lade sig gøre?

Enhver hjælp er velkommen.

BT er aktiveret på telefonen.
--
Per, Esbjerg

Fra : Janner

Dato : 10-12-04 22:52

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
> Jeg har forgæves forsøgt at få pc og 6230 til at snakke sammen. Det er en
> SandBerg USB ting jeg bruger på computeren. Jeg har version 6.4 af PC
> [...]

Ja hent den nyeste version af pc suite så spiller det

Fra : phk

Dato : 11-12-04 00:11

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> Ja hent den nyeste version af pc suite så spiller det

Jeg har version 6.4, - den virker stadig ikke.

--
Per, Esbjerg

Fra : JMo.

Dato : 10-12-04 23:23

phk wrote:

> Jeg har forgæves forsøgt at få pc og 6230 til at snakke sammen. Det er
> en SandBerg USB ting jeg bruger på computeren. Jeg har version 6.4 af
> PC suite. Det vil bare ikke snakke sammen.

Er det når du vil parre de to enheder det går galt?

Lader du pc'en søge efter mobiltelefonen?

Hvilken Sandberg dongle er det? Tjek med Sandberg, at den understøtter
Combination Key Pairing, og ikke kun Unit Key Pairing

Fra : phk

Dato : 11-12-04 00:13

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse

> Er det når du vil parre de to enheder det går galt?

Der opnås ingen forbindelse. Bluetoothen blinker med 3 sekunders mellemum -
ca.

> Lader du pc'en søge efter mobiltelefonen?

Jeg har prøvet alt -(

> Hvilken Sandberg dongle er det? Tjek med Sandberg, at den understøtter
> Combination Key Pairing, og ikke kun Unit Key Pairing

Der står ikke noget i brugsforvirringen, så jeg vil lige ringe til Sandberg
i morgen.

--
Per, Esbjerg

Fra : phk

Dato : 11-12-04 01:52

> Jeg har forgæves forsøgt at få pc og 6230 til at snakke sammen. Det er en
> SandBerg USB ting jeg bruger på computeren. Jeg har version 6.4 af PC
> [...]

Jeg har fået det til at virke nu. Hvad der helt nøjagtigt var galt fandt jeg
ikke ud af. Jeg installerede det hele flere gange, opdaterede windows - og
pludselig virkede det.

Findes der ikke et program hvor man kan indtaste telefonnumre på computeren
og gemme i telefonen? Suite kan tilsyneladende ikke gøre det.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jørgen

Dato : 12-12-04 15:20

Jeg havde også problemer, men efter en tur forbi telebutikken, hvor de
slukkede den og fjernede batteriet, ventede og satte batteri i , kunne BT
slås til uden problemer.
mvh
Jørgen
Det gode gamle, hvis noget ikke virker sluk for strømmen vent og tænd igen.

Fra : B L O B

Dato : 13-12-04 13:10

Det virker fint her, husk at instaler driveren inden selve programmet,
en del gør det modsat.

Og så skal der selvfølgelig være en service pack på computeren.

B L O B