Overførsel af sms til pc fra en N 3510i???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 10-12-04 17:20

Hvordan flytter man sms beskeder fra en N 3510i til sin pc???

Dette er grunden til at min kvinde har smidt sin nye 3510i i skuffen frem
for en 3310,
hvor beskederne havner på sim kortet og jo derfor kan aflæses med en sim
kort læser

Henrik

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 10-12-04 18:10

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Hvordan flytter man sms beskeder fra en N 3510i til sin pc???

Med et datakabel og Nokia PC Suite.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - Mobilunlock til fornufige priser!

Fra : JMo.

Dato : 10-12-04 18:59

Thomas Rasmussen wrote:

> Med et datakabel og Nokia PC Suite.

PC Suite understøtter ikke Nokia 3510(i), så man skal hellere se sig om
efter en Mobile Action Fone Data Suite, eller en Oxygen Phone Manager (+
datakabel)

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 10-12-04 19:24

JMo. wrote:
> PC Suite understøtter ikke Nokia 3510(i), så man skal hellere se sig om
> efter en Mobile Action Fone Data Suite, eller en Oxygen Phone Manager (+
> datakabel)

Ja, vidste jeg egentlig godt - det kniber ind i mellem med huskeren

God weekend!

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - Mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 10-12-04 23:20

Ok, er der nogen der rent faktisk har fået smserne over på pc???

Henrik

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.[danmark]> skrev i en
meddelelse news:41b9e9c1$0$236$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...