Overførsel af beskeder til pc
Fra : Ronay

Dato : 10-12-04 14:29

Hej...

Jeg har en Nokia 6600 og har installeret Nokia PC Suite.
Nu da min tlf skal til noget rep, kunne jeg godt tænke mig at lave en
backup af alle mine sms'er, men hvordan kan jeg flytte dem over på
computeren?

-Ronay

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 10-12-04 17:20

Er også nysgerrig, hvordan gør man dette???

Og denne gang er det på en Nokia 3510I?

Henrik

Fra : Jan Skov

Dato : 11-12-04 17:26

> [...]
> Nu da min tlf skal til noget rep, kunne jeg godt tænke mig at lave en
> backup af alle mine sms'er, men hvordan kan jeg flytte dem over på

Jeg kender ikke det svar, men jeg flyttede mine over på hukommelseskortet -
de 32 MB.
Får du en låne tlf. Så kan du gemme beskederne på SIM kortet og så kopiere
den over når du får din egen igen.

- Skal du ha opdateret firmware? Husk lige at flytte dine kontaktpersoner
over på SIM - jeg havde mine gemt på telefonen, og de sagde ikke noget om at
hele telefonen blev slettet.. så alle mine kontakter smuttede..

/Jan
www.kennel-grejsdalen.dk