Virus på SE T230????? Og Noki
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 10-12-04 11:35

Ved godt det måske lyder fuldstændigt tåbeligt, og jeg har da heller
ikke hørt noget som helst om at subject skulle være muligt.
Men, men, men .....

Ind i mellem får jeg på min SE T230 et lille ikon helt ude i højre side
af display'et, midt på.
Det er temmeligt lille og forsvinder igen temmeligt hurtigt, så jeg har
overhovedet ikke kunnet se hvad det forestiller. Det nærmeste jeg har
kunnet komme det var, at det måske lignende et lille djævle-ansigt.

Min kæreste oplever det samme på hendes Nokia 6610.

Skulle der være nogen der har hørt om den slags? Hvad enten det er en
form for virus eller noget helt andet?

Ville være rart hvis man vidste hvad det er for noget stads der
pludseligt dukker op på ens display.

Mvh. Jan

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-12-04 13:35

I meddelse: cpbtvc$8ph$1@news.net.uni-c.dk,
griflede Jan Allan Andersen:
> Skulle der være nogen der har hørt om den slags? Hvad enten det er en
> form for virus eller noget helt andet?

Ved ikke om det kan være det, men på min N6230 fremkommer nogengange en
lille åben hængelås i venstre hjørne. Når jeg sender sms'er kommer den
nogengange, og når jeg bruger GPRS er den der altid... Men jeg ved ikke hvad
den betyder...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 10-12-04 23:40

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lille åben hængelås i venstre hjørne. Når jeg sender sms'er kommer den
> nogengange, og når jeg bruger GPRS er den der altid... Men jeg ved ikke

Synes absolut ikke det ligner en hængelås, hverken åben eller lukket, efter
hvad jeg har kunnet nå at se.
Som jeg skrev, muligvis mere et djævlehoved eller lignende, og så er det da
jeg får tankerne hen imod den trojan der hedder "Skulls", men den skulle jo
kun kunne inficere Symbian Series60 mobiler.

Der er slet ikke andre der får sådan et lille underligt ikon?

Mvh. Jan