3 (begynder) spm til Nokia 6230
Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 10-12-04 08:45

Hej!

Jeg har just købt en Nokia 6230 og har dertil lidt spørgsmål:

1. Det er som om der sidder lidt skidt (eller måske værre: ridser) bag
på glas-displayet. Kan jeg selv tage glasset af eller skal jeg
henvende mig hvor jeg har købt den?

2. Hvordan bruger man alarmen, så den kan vække en med radio?

3. Jeg kan se man kan tidsindstille profilerne. Skal man gøre det hver
gang? Eller man man sige "Normal" profilen skal deaktiveres kl. 8 og
så "overtages" af "Lydløs", som så deaktivere kl. 16 når man har fri
fra arbejde?

Mvh

Jimmy

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-12-04 13:33

I meddelse: 6ae30af6.0412092344.679fa234@posting.google.com,
griflede Jimmy E. Frederiksen:
> Jeg har just købt en Nokia 6230 og har dertil lidt spørgsmål:

Giv los, sømand!

> 1. Det er som om der sidder lidt skidt (eller måske værre: ridser) bag
> på glas-displayet. Kan jeg selv tage glasset af eller skal jeg
> henvende mig hvor jeg har købt den?

Du kan sagtens selv rense skærmen... Når du tager bagcoveret af for at komme
til batteriet, kan du derefter fjerne fronten også... Så sidder fnug'en
sikkert på indersiden af coveret eller på selve skærmen... så bare pust det
væk....

> 2. Hvordan bruger man alarmen, så den kan vække en med radio?

Gå ind i Planlægning -> Alarm -> Alarmtone -> Radio ... Husk at for at det
virker, skal du have headsettet i, og på forhånd have indstillet radioen på
en bestemt kanal...

> [...]
> gang? Eller man man sige "Normal" profilen skal deaktiveres kl. 8 og
> så "overtages" af "Lydløs", som så deaktivere kl. 16 når man har fri

Hver gang... Når du bruger de tidsinstillede, gør det kun det, at på det
angivne tidspunkt, går den tilbage til den profil den var på før... Du kan
ikke programmere den yderligere (selvom det kunne være smart).

--
Hygge...
Daniel

Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 10-12-04 21:03

Tak for svar!

> Gå ind i Planlægning -> Alarm -> Alarmtone -> Radio ... Husk at for at det
> virker, skal du have headsettet i, og på forhånd have indstillet radioen
> på en bestemt kanal...

Okay, det var ærgeligt.

Jimmy