Bluetooth headset Jabra BT250 eller måske ~
Fra : Jan Viegand

Dato : 09-12-04 23:10

Mange har talt pænt om Jabra BT250 her i gruppen, og den har også fået gode
anbefalinger. Men Plantronics M2500 koster halvdelen, er der nogen der har
erfaringer med den?

Eller andre anbefalinger i prisklassen op til omkring 600 kr.?

Lydkvalitet, batteritid og øre-komfort er vigtige parametre.

Jan

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 09-12-04 23:14

Jan Viegand wrote:
> [...]
>
> Eller andre anbefalinger i prisklassen op til omkring 600 kr.?
>
> Lydkvalitet, batteritid og øre-komfort er vigtige parametre.

Jeg fandt et Bluespoon Chameleon headset til 199kr i ElGiganten forleden
- det fungerer ganske udemærket til mobilen!

Mvh Tommy

PS: Mangler dog stadig at få det til at fungere med Skype, men tror det
er min Bluetooth-dongle til computeren der har en mangel.

Fra : Jens B

Dato : 10-12-04 00:42

"Jan Viegand" <news@FJERNjanviegand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eller andre anbefalinger i prisklassen op til omkring 600 kr.?
>
> Lydkvalitet, batteritid og øre-komfort er vigtige parametre.

Det nye Bluespoon AX er rigtig lækkert, og skulle vist ligge i samme
prisklasse.

Jens

Fra : Jan Viegand

Dato : 10-12-04 13:12

"Jens B" <ingen.spam@til.mig> wrote in message

> Det nye Bluespoon AX er rigtig lækkert, og skulle vist ligge i samme
> prisklasse.

Ved du hvordan det er? Jeg kan af
http://www.goblue.dk/product.asp?product=358 at det bliver opladet via
usb-porten, det er smart.

Jan

Fra : Jens B

Dato : 14-12-04 23:57

"Jan Viegand" <news@FJERNjanviegand.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du hvordan det er? Jeg kan af
> http://www.goblue.dk/product.asp?product=358 at det bliver opladet via
> usb-porten, det er smart.

Ja, det bliver opladet via USB-porten. Der skulle dog også komme en normal
lader, som kan købes som ekstraudstyr.

Jeg har brugt det i en månedstid nu, og synes det er rigtig lækkert. Det
sidder behageligt i øret. Det kan bruges både i højre og venstre øre. God
batteritid.

Jens